×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور ، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز در پیامی تأکید کرد: ضمن محکومیت شدید این اقدامات ددمنشانه به سردمداران نظام سلطه و مدعیان دروغین حقوق بشر که از حامیان اصلی گروه های تروریستی و تکفیری هستند هشدار می‌دهیم منتظر عواقب این جنایات باشند و از مسئولین امر و نیروهای امنیتی و انتظامی می‌خواهیم که با جدیّت به دنبال عاملان این جنایت و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور باشند.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور به شرح ذیل است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

انّا للَّه و انّا الیه راجعون

دست خیانتکار دشمنان اسلام و ایران ، به جنایتی بزرگ آلوده شده و با هتک حرمت به حریم مطّهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ ، تعدادی از مردم بی گناه را که در حال زیارت و عبادت بودند زیر رگبار گلوله به خاک و خون غلطانید.

این جنایت نشان می‌دهد که دشمنان سیه دل اسلام و ایران که امروز با اتحاد شوم خود جنگ احزاب را علیه مردم و کشور ما راه اندازی کرده اند به هیچ یک از موازین انسانی پای بند نیستند و دشمنی آنان با ملت ایران هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد.

ما ضمن محکومیت شدید این اقدامات ددمنشانه به سردمداران نظام سلطه و مدعیان دروغین حقوق بشر که از حامیان اصلی گروه های تروریستی و تکفیری هستند هشدار می‌دهیم منتظر عواقب این جنایات باشند و از مسئولین امر و نیروهای امنیتی و انتظامی می‌خواهیم با جدیّت به دنبال عاملان این جنایت و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور باشند که دفاع از امنیت و حفظ جان و مال و ناموس این کشور خط قرمز ماست.

در پایان این جانب شهادت مظلومانه‌ی این عاشقان به خون خفته را به محضر حضرت ولی الله الاعظم امام زمان روحی له الفدا و نائب بر حقش ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار استان فارس و خانواده های عزادار تسلیت می گویم.

سید ضیاءالدین آقاجان پور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false