×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس مهدی کیانوش مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قائمشهر دردیدار عیدانه با مهندس مجید عباسی نماینده شورا درستاد بحران و سازمان آتش نشانی ضمن تقدیر و تشکراز حمایت های بی دریغ مهندس صالح زاده شهردار و عباسی به این سازمان گفت؛ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائمشهر متولی حفظ و تأمین ایمنی شهروندان عزیز قائمشهری است.
مهندس عباسی عضو شورای شهر،رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و نماینده شورا درستاد بحران و سازمان آتش نشانی شهرداری قائمشهر هم دراین عیدانه برتعامل دوسویه شورا با سایر ارگا‌ن‌ها ‌و نهادهای دولتی تأکید کرد و گفت:‌جایگاه واهمیت آتش نشانی در پیشرفت امور و رفع موانع مشکلات شهری در زمان بحران قابل تقدیراست.
عضو شورای شهر قائمشهر همچنین تعامل دوسویه شورای اسلامی با سایرارگا‌ن‌ها ‌و نهادهای دولتی را بسیار مفید و مهم ارزیابی کرد و این مسئله را یکی از رموز موفقیت شوراها ‌در پیشرفت امور دانست.
نماینده شورا در ستاد بحران و سازمان آتش نشانی با تقدیرازعملکرد مهندس کیانوش مدیرعامل این سازمان در زمان سیل و بحران از آن خواست‌ تا از فرصتی که برای خدمتگزاری در اختیارشان است به نحوه شایسته استفاده کند.
عباسی تصریح کرد: ما منتخب مردم و با رأی مستقیم آنان ‌انتخاب شدیم بنابراین غیر از ماهیت خدمت‌رسانی به مردم ‌و تلاش برای آبادانی شهر هدف دیگری نداریم

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false