×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم شهرستان آمل و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با همراهی دکتر سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران ، حجت الاسلام محمد علی ابراهیم زاده رئیس آموزش و پرورش و علی داوودی شهردار آمل از هنرستان با نیازهای ویژه شهید هاشمی شهرستان آمل بازدید و از نزدیک با دانش آموزان دیدار و گفتگو کردند.

حاجی پور نماینده مردم شهرستان آمل دراین بازدیدگفت: اجرای مهارت های زندگی در هنرستان های با نیازهای ویژه تاثیر زیادی بر توانمندسازی دانش آموزان داشته و آنها را برای آینده کشور آماده میکند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اجرای دقیق و مناسب درس مهارت در مدارس استثنایی ارزش زیادی دارد و موجب رشد و بالندگی دانش آموزان و هزینه بسیار کمی نیز در بر داردکه انتظار داریم این کارها تقویت شوند.

نماینده مردم شهرستان آمل تصریح کرد: مدیران مدارس برای مهارت دانش آموزان برنامه ریزی لازم را انجام دهند و باید کاری کنیم که محتوای برنامه ها بیشتر تا دانش آموزان هم در دوران تحصیل و هم بعد از فارق التحصیل شدند بهره لازم را از این کار ببرند.

دکتر سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در جریان بازدید از این هنرستان با بیان این مطلب که مناسب سازی محتواهای آموزشی ، سبب رشد دو برابری توانایی های دانش آموزان با نیازهای ویژه خواهد شد ، گفت:آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران با همکاری روئسای آموزش و پرورش شهرستان ها ، نمایندگان و پایکار بودن شهرداران با اولویت و جدیت بیشتری مسائل این دانش آموزان را پیگیری میکند و در این مسیر از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false