×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس کمال علیپور منتخب مردم شهرستان های قائمشهر ، سوادکوه ، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مچلس شورای اسلامی از تصمیم ستاد مبارزه با کرونای کشور در دستور بازگشایی مبادی ورودی استان مازندران گلایه کرد و خطاب به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور عنوان کرد؛

با جان مردم بازی نکنید!

جناب روحانی!
مردم از ما می‌پرسند که اگر این اتفاق برای استان جناب رئیس جمهور هم پیش می‌آمد باز هم اینگونه تصمیم می‌گرفت و یا مثل “انتقال آب دریای خزر” عمل می‌کرد؟!

آقای روحانی!
با جان و سلامت مردم استانم بازی نکنید.

جناب روحانی!
ویروس بی‌تدبیری‌های دولت تان در بحران‌ها بیشتر از ویروس کرونا مردم استانم را آزار می‌دهد!

حقیقتا از تصمیم ستاد مبارزه با کرونای کشور در دستور بازگشایی مبادی ورودی استان مازندران متحیر و متاسف شدم. آقایان چرا می‌خواهند زحماتی که پزشکان ، پرستاران و تلاشگران و مدیران در استان کشیده‌اند را مخدوش کنند؟

مردم مازندران نگران هستند و حق هم دارند ، بنده به عنوان منتخب این مردم با صدای بلند به آقای روحانی می‌گویم که بر سر سلامتی و جان این مردم شریف و ولایت‌مدار با احدی تعارف ندارم.

مردم بزرگوار مازندران ، گیلان و گلستان همیشه و طی سالهای گذشته با وجود همه‌ی کمبودها و مشکلات میزبانانی صبور و شریف برای مهمانان عزیز از سراسر کشور بودند.

همه‌ی مردم ایران عزیز ما هستند و سلامت و عزت همه‌ی ایرانیان را از خداوند مسألت دارم. حالا اما شرایط حساس و خطیری است و همه متخصصان و پزشکان بر عدم تردد و مسافرت تاکید دارند. مردم استان‌های شمالی با احترام به قوانین کشور ، علاقمند به هرج و مرج و درگیری با مسافران محترم نیستند اما انتظار بجایی از دولت دارند که تصمیماتی بگیرد که به امنیت و سلامت همه ی مردم کشور کمک کند.

دولت و شخص آقای روحانی بدانند این استان و سلامت مردمش برای ما مهمتر از آن است که بخواهیم مماشات کنیم. مردم می‌پرسند اگر استان خود آقای روحانی هم بود همین تصمیم را می‌گرفت یا نه مثل ماجرای “انتقال آب دریای خزر” عمل می‌کرد؟ مردم به اندازه کافی از دولت و تصمیماتش ناراضی و دل نگران هستند پس با امنیت فکری و سلامت مردم بازی نکنید.

این استان ولایی و انقلابی ، در دفاع از حرم و حریم، کارنامه‌ای درخشان دارد ، شأن و اعتبار و جایگاه استان و مردم استانم را پاس بدارید. این حداقل انتظار است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false