×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سیدعلی علوی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران شهرستان‌های نوشهر ،چالوس و کلاردشت در مجموعه گردشگری اویدر نوشهر افزود: ساماندهی خبرنگاران براساس قانون مشخص شده و در این راستا در شهرستان‌ها با رصد و بررسی سوابق‌کاری ، نوع نشریه و حوزه کاری مکتوب یا فضای مجازی خبرنگاران مشخص می‌شوند.

وی ادامه داد: براساس قانون مطبوعات ۲ سال بعد از جذب و آموزش یک خبرنگار از سوی یک نشریه دارای مجوز ، حرفه‌ای محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت آموزش در حرفه خبرنگاری گفت: اداره کل ارشاد مازندران آمادگی دارد برای ارتقای خبرنگاران کلاس‌های مقدماتی و پیشرفته در شهرستان ها را با حضور اساتید برتر کشوری برپا کند.

وی اظهار داشت: فضای خبری مکتوب و مجازی هر لحظه در استان و شهرستان ها نیاز به مدیریت دارد و باید برای مدیریت آن تصمیم مناسبی گرفته شود.

علوی به ضرورت بررسی مشکلات خبرنگاران از سوی این اداره تاکید کرد و افزود: خبرنگاران می توانند مسایل خود را با دفتر حقوقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مطرح و پی گیر مطالبات خود باشند.

وی گفت: با تلاش ها و پی گیریهای صورت گرفته به زودی معضل توزیع کاغذ در استان بر طرف خواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false