×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال از ساری ، سید عیسی میرشفیعی معاون آموزش و ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خواهان توجه ویژه دستگاه تعلیم و تربیت به استان مازندران شد و گفت: توجه به مازندران در واقع توجه به کشور است.

وی با بیان اینکه مازندران نیازمند نگاه ملی در حوزه تعلیم و تربیت است ، تصریح کرد: ظرفیت زیست محیطی و گردشگری مازندران نیازمند توجه است.

وی با عنوان اینکه مازندران در بحران‌ها و حوادث ملی و استان‌ها تحت تأثیر قرار دارد و این مسئله بر فرهنگ و تعلیم و تربیت استان تأثیرگذار است ، گفت: در تصمیم گیری های کلان کشور باید به مازندران توجه ویژه شود.

میرشفیعی با بیان اینکه مازندران رتبه اول سطح سواد نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش را دارد ، از نیروی انسانی و توانمندسازی ان به عنوان عامل توسعه یاد کرد و گفت: مازندران باید در مرکز توجه وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

معاون آموزش و پرورش مازندران ، کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های برتر گفت: افزایش ۲۹ درصدی درآمد آموزش و پرورش ، رشد ۴۵ درصدی درآمدهای اختصاصی ، توجه به گروه‌های اجتماعی از جمله توفیق‌های کسب شده است.

معاون آموزش ابتدایی مازندران نیز در این مراسم گفت: مازندران استانی بی‌نظیر در کشور بوده و تنها استانی است که هفت راه ارتباطی با پایتخت دارد و ظرفیت زیست محیطی فراوانی دارد و در نظام تعلیم و تربیت نیروی انسانی ظرفیت بالایی دارد.

در این مراسم علیرضا سعدی پور به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش معرفی شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false