×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت‌الاسلام اسفندیار زارع سنگدهی مسئول کمیته فرهنگی کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران و زنگ انقلاب به خبرنگاران با بیان این مطلب که اتحاد و بینش سیاسی مردم ایران دشمن را زمین گیر کرده است گفت: ملت‌های جهان از وحدت، مقاومت و ایثارگری مردم ولایی ایران الگو گرفته‌اند و علیه استکبار قیام کرده‌اند.

مسئول کمیته فرهنگی کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران ؛ هنر دهه فجر را اعطای تاج عزت بر سر ملت ایران دانست و تاکید کرد: استقلال و عزت ملت در چنین روزهای بزرگی با پیروی از ولایت و هدیه خون هزاران نفر شهید به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه مردم ما عزت و غرور ایران را در تشییع شهیدسلیمانی به نمایش گذاشتند افزود: آمریکا و دست‌نشانده‌های آن چند دهه تمام توان خود را گذاشتند تا عزت مردم ما را زیر سوال ببرند اما راه به جایی نبردند.

حجت‌الاسلام زارع ؛ با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد جامعه بود گفت: امام (ره) با ورود در بهشت زهرای تهران سخنرانی داشتند که در واقع نقشه راه و نشان‌دهنده اهداف انقلاب اسلامی بود.

وی انقلاب اسلامی را حقیقت اجتماعی جامعه‌نگر دانست و گفت: ممکن است بگوییم در برخی از عرصه‌ها با عملکرد خود نتوانسته‌ایم موفق باشیم و اشکالاتی وجود دارد اما اصل انقلاب و هدف نظام اسلامی ، برای تحقق اهداف متعالی است.

مسئول کمیته فرهنگی کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران؛ با بیان اینکه استقلال برای کشور بسیار مهم است گفت: گاهی ممکن است از برخی واژه‌ها تفسیرهای درستی نشود اما در حقیقت استقلال کشور به معنای عدم ارتباط با دنیا نیست بلکه به معنای زیر بار ظلم نرفتن است.

حجت‌الاسلام زارع آزادی را یکی از کلیدواژه‌های انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه آزادی با بی‌بندوباری تفاوت دارد گفت: نگاه منصفانه این است که برای مقایسه این دوران با دوران پهلوی، حداقل ۳۰ یا ۴۰ سال قبل انقلاب اسلامی از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۶ را مطالعه کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false