×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید عیاس حسینی نژاد مسئول دفتر مرکزی آستان قدس رضوی شهرستان ساری با بیان این مطلب که ایران اسلامی به برکت انقلاب در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده و هیچ واهمه‌ای از آنها ندارد گفت : انقلاب اسلامی هدیه امام راحل به ملت ایران است که در آستانه چهل و یک سالگی همچنان با اقتدار به پیش می‌رود و نسل جوان از داشتن این سرمایه به خود می‌بالد.

مسئول دفتر مرکزی آستان قدس رضوی شهرستان ساری وجود رهبری و وحدت کلمه در جامعه را دو ویژگی بارز انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مردم ایران با وجود رهبری آگاه و هوشیار و با اتحاد مقابل ظلم و ستم حکومت طاغوت ایستادگی کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

حسینی نژاد انقلاب اسلامی را منشا خدمات فراوان به کشور عنوان کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا خدمات نظام برای مردم بیان شود و پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تشریح شود.

وی میزان پیشرفت کشور را بسیار چشمگیر عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده و هیچ واهمه‌ای از آنها ندارد.

مسئول دفتر مرکزی آستان قدس رضوی شهرستان ساری خودکفایی در بسیاری از بخش‌ها را حاصل انقلاب و رسیدن به خودباوری عنوان کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، کشور را از دست آمریکا و استکبار نجات داد و مسیر خودکفایی را برای ملت ایران ایجاد کرد به گونه‌ای که ما با وجود همه مشکلات در بسیاری از زمینه ها در رده بالا قرار داریم.

حسینی نژاد ؛ رمز پیروزی و تداوم انقلاب را اطاعت مردم از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: عامل پیروزی و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و رمز عبور از سختی‌ها ، فتنه‌ها و مشکلات اطاعت از ولایت فقیه است.

مسئول دفتر مرکزی آستان قدس رضوی شهرستان ساری با اشاره به شیطنت‌ها و فتنه‌آفرینی‌های دشمنان برای نظام اسلامی تصریح کرد: این سختی‌ها و مشکلات نخواهد توانست انقلاب اسلامی را از بین ببرد همانطور که در طول ۴۰ سال اول انقلاب با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها به یاری خدا و هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب مسیر با اقتدار انقلاب ادامه دارد.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات آتی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور گسترده در انتخابات دوم اسفندماه بسیار مهم و تاثیرگذار است و همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false