×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید عباس حسینی نژاد مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که روز قدس به عنوان یکی از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است گفت: روز قدس به عنوان ارزش اسلامی محسوب می‌شود که مردم ایران اسلامی با برگزاری با شکوه راهپیمایی این روز همواره ارزش‌های اسلامی را پاس داشته‌اند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری با بیان اینکه با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس با تدبیر امام خمینی (ره) ملت‌های جهان از وضعیت مسلمانان در فلسطین آگاه شدند، افزود: قبل از آن کشورهای جهان از ظلم و ستمی که نسبت به مردم فلسطین اعمال می‌شد، بی‌خبر بودند.

حسینی نژاد یادآور شد: با نامگذاری این روز به عنوان روز قدس همه ملت‌های آزادی خواه جهان برای احقاق حقوق مردم فلسطین قیام کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران به عنوان سرآمد ملت‌های جهان همواره از حق ملت‌های مظلوم دفاع کرده‌اند، افزود: در این روز نیز مردم جهان برای یاری ملت مظلوم فلسطین پای کار می آیند و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه دشمنان اعلام می‌کنند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: در طول ۴۰ سال گذشته مردم ایران همواره برای احقاق حقوق مردم فلسطین پای کار بوده و از آنها دفاع کرده‌اند .

وی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان در چند سال اخیر افزایش یافته است، افزود: تهدیدات دشمنان می‌طلبد بار دیگر ملت همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی از ارزش‌های اسلامی دفاع کنند.

حسینی نژاد ادامه داد: خیزش‌های مردم منطقه و حوادث اخیر بر اهمیت برگزاری با شکوه روز قدس می‌افزاید به گونه‌ای که ملت ایران با درک اهمیت این موضوع حضوری گسترده در راهپیمایی این روز خواهند داشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران و ملت‌های آزادی خواه جهان بار دیگر در روز قدس پیمان خود را با ملت مظلوم فلسطین محکم کرده و به ادامه مبارزه علیه رژیم اشغالگر قدس تاکید می‌کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false