×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران ضمن اعلام آمادگی سازمان جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب های مختلف برنامه سازی از قبیل موسیقی، انیمیشن، فیلم و…، اظهار کرد: صدا و سیما با تمام توان و ظرفیت برای موضوعاتی که قابلیت پخش از شبکه را داشته باشد پای کار است.

ابراهیمی از حضور استاندار در برنامه های تلویزیون جهت ارائه گزارش به مردم خبر داد و تأکید کرد: همچنین حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران نیز در شبکه باید قویتر باشد.

وی با بیان اینکه برای معرفی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و موضوعاتی که قابلیت فیلم سازی دارد نیز این آمادگی وجود دارد، عنوان کرد: همچنین تولید برنامه های مشترک صدا و سیما و بنیاد و بحث استقرار و ساخت استودیو و ساز و کار آن نیز مورد توجه خواهد بود.

سردار عبدالله ملک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران، از آغاز اردوهای دانش آموزی در این مکان در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: همچنین تلاش داریم تا عموم مردم در ایام عید بتوانند از این مکان بازدید کنند.

وی با اشاره به تجربه پخش زنده برنامه تلویزیونی از مسجد فاطمه الزهرا (س) در ایام عید سال های گذشته، از قابلیت مجموعه سالن آمفی تئاتر روباز و هفت تپه برای پخش برنامه های زنده از صدا و سیما خبر داد و گفت: همچنین آمادگی این را داریم که یکی از سنگرهای هفت تپه را جهت ضبط و پخش برنامه های حوزه ایثار و شهادت در اختیار صدا و سیما قرار دهیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false