×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، بهرام دارایی مدیر کل بیمه ایران استان مازندران در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری افزود : در حادثه اخیر سیل مازندران بیمه ها تلاش کردند با ۲ رویکرد پوشش بیمه های بدنه و دیگر خسارت ها به منازل و واحدهای صنعتی وارد شوند.

وی با اعلام این که ۳۷ مورد خسارت بیمه بدنه خودرو هم بر اثر سیل مازندران تاکنون گزارش شده است ، گفت : بیمه های مازندران با توجه به تعاملی که در بین اعضا وجود دارد ، تلاش می کنند تا در ارائه خدمات بیمه ای بویژه در ایام نوروز و تعطیل سرعت عمل داشته باشند.

مدیرکل بیمه ایران در مازندران با بیان این که نوروز ۹۸ با بحران بلای طبیعی سیل شروع شد و به همین دلیل هم کار بیمه ها افزایش یافته است ، افزود : شرکت بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی در مازندران از ابتدای سال تاکنون در بحث بیمه اتومبیل، بدنه و شخص ثالث ۶۰۰ مورد اعلام خسارت دریافت کرده که اغلب رسیدگی و پرداخت شده است.

وی ادامه داد : در ایام تعطیلات نوروزی ۲ شعبه کشیک در چالوس و بابلسر داشتیم و در جاده هراز شعبه آمل فعال است ضمن اینکه در محور فیروزکوه شعبه قائمشهر همکاران ما حضور دارند و در ساری نیز این آمادگی برای ارائه خدمات وجود دارد.

دارایی با اظهار این که خطاهای انسانی و بلایای طبیعی همواره وجود دارد و تلاش بیمه ها بر کسب رضایتمندی از سوی حادثه دیدگان است ، گفت : با توجه به شرایط اقلیمی مازندران، توصیه ما به مردم خرید بیمه جامع و کامل است تا در زمان حوادث بتوانیم جبران خسارت کنیم.

رییس شورای هماهنگی بیمه های مازندران همچنین در باره احتمال مفقود شدن مدارک بیمه ای برخی شهروندان در سیل اخیر ، اظهار داشت : اطلاعات همه بیمه گذاران در سامانه بیمه ایران وجود دارد و لازم نیست سیلزدگان نگران مفقود شدن اسناد خود در سیل اخیر باشند.

دارایی افزود : تاکنون برآورد خسارت ها به خودرو ، منازل و واحدهای صنعتی زیر پوشش بیمه ایران در مازندران به حدود ۵٫۵ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل بیمه ایران مازندران با بیان اینکه میزان خسارات اولیه برآورد شده در اثر وقوع سیل تا این لحظه، ۵٫۵ میلیارد تومان گزارش شده است ؛ درصد رشد حق بیمه طی سال ۹۸ نسبت به سال گذشته را ۲۳ درصد اعلام کرد.

دارایی افزود: در حال حاضر رسیدگی به خسارات سیل و مراجعات مسافران نورزی توأمان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در بحث سیل ، ۳۷ مورد خسارت به بدنه اتومبیل داشتیم که ۹۰ درصد این خسارات ، پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه ایران در مازندران ادامه داد: عمده خسارات سیل اخیر در مازندران خسارات وارده به منازل مسکونی و صنایع استان در این مناطق بوده که شمار آن به بیش از یک‌هزار مورد گزارش شده است و ضمن رسیدگی و بازدید گاها در محل حادثه ، پرداخت شده است.

دارایی یادآور شد: ۱۵ تا ۲۰ درصد پوشش بیمه‌ای ایران مربوط به آتش سوزی است و بیمه شدگان می‌بایست جهت بهره‌مندی از پوشش بیمه‌ای حوادث ، نسبت به بیمه جامع و کامل حوادث اقدام کنند و صرفا بیمه آتش‌سوزی نمی‌تواند پاسخگوی پرداخت بیمه سایر خسارات و بلایای طبیعی باشد.

رییس شورای هماهنگی بیمه های مازندران درصد رشد حق بیمه طی سال ۹۸ نسبت به سال گذشته را ۲۳ درصد اعلام کرد و افزود: میزان سهم بیمه ایران در خصوص حق بیمه دریافتی در سال ۹۷، ۴۲۰ میلیارد تومان بوده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false