×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، عسکری نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در مراسم نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در شهرستان جویبار اظهار کرد: جامعه هدف آموزش و پرورش دانش‌آموزان هستند و دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی از ظرفیت بی‌نظیری برای کارهای فرهنگی با مشارکت فرهنگی دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: طی سال گذشته در هفته احسان و نیکوکاری نزدیک به یک‌میلیارد تومان توسط دانش‌آموزان مازندرانی کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

وی یکی از برنامه‌های فرهنگی تأثیرگذار در جامعه را احسان و نیکوکاری دانست افزود: در این برنامه‌ها به دانش‌آموزان کمک به هم‌نوعان را آموزش می‌دهیم تا آنان هم بتوانند رضایت ایزد الهی را جلب کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ مدرسه با بیش از نیم میلیون دانش‌آموز در سطح استان مازندران وجود دارد خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در هفته احسان و نیکوکاری نزدیک به یک‌میلیارد تومان توسط دانش‌آموزان مازندرانی کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه برای داشتن یک جامعه انسانی توجه به هم‌نوع و انفاق نقش تاثیرگذاری دارد اظهار کرد: احسان و نیکوکاری برای جامعه هدف تاثیرگذار است و انفاق برای تعالی روح انفاق کننده بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه آثار اجتماعی، انسانی و اخلاقی حائز اهمیت هستند تصریح کرد: در فضای آموزشی باید به گونه‌ای عمل کنیم که نگاه به هم‌نوع و انفاق به صورت مستمر در زندگی ما جاری باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false