×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس احمد سراج مدیریت مخابرات شهرستان ساری و میاندرود در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی دستگاه‌های اجرایی استان مازندران و شهرستان ساری برگزار می‌شود ، مهم‌ترین تلاش مخابرات شهرستان ساری در دولت تدبیر و امید را انتقال اینترنت به نزدیکترین محل مورداستفاده شهروندان برشمرد و گفت: در این سال‌ها اینترنت پرسرعت ADSL و تانوما و فیبرنوری به درب منازل شهروندان برده شد.

او ادامه داد: تعداد مراکز فنی مخابرات در سال ۵۷ ، ۷ مرکز بود که امروز به ۶۸۰ مرکز رسیده که به شهروندان مازندرانی خدمات ارائه می‌دهند.

سراج تعداد روستاهایی که در سال ۵۷ دارای تلفن ثابت بودند را ۷ روستا اعلام کرد و گفت که این تعداد امروز به سه هزار و ۱۰۰ روستا رسیده است و در مجموع بیش از ۹۵ درصد به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند.

مدیر مخابرات شهرستان ساری و میاندرود سرویس‌هایی که از سال ۹۶ به شهروندان ارائه شده است را شامل اتصال فیبر نوری تا منزل با قابلیت استفاده از سرعت بالای ۱۰۰ و ۲۰۰ مگ و افزایش سرعت تا یک گیگ و نیز فعالیت ۳۵۰ سایت ADSL در ساری و میاندرود و ارائه اینترنت پر سرعت برشمرد.

سراج با اشاره به اینکه در حال حاضر اینترنت همراه اول در روستاها با سرعت ۲ گیگ ارائه می‌شود گفت: در سال آینده این سرعت به ۳ گیگ و ۴ گیگ هم خواهد رسید.

مدیر مخابرات شهرستان ساری و میاندرود با اشاره به ۲۵۰هزار مشترک تلفن ثابت در این دو شهرستان، اعلام کرد که در حال حاضر ۷۰ هزار مشترک از اینترنت استفاده می‌کنند که مخابرات با ۴۰ درصد بیشترین سهم در ارائه اینترنت به این مشترکان را دارد.

سراج در پاسخ به سوالی در مورد پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم گفت: مشترکان با اعلام این شماره‌ها به سامانه ۱۹۵ ثبت شکایت کنند تا کمتر از ۲۰ روز به آن رسیدگی شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false