×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس جعفر احمد پور مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۱۷۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که از این میزان ۶۱۱ کیلومتر طی ۹ ماهه سال جاری محقق شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران اظهار داشت : تاکنون حدود ۱۱۹۴ کیلومتر خطوط انتقال گاز و ۲۰ هزار و ۱۷۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از این میزان، ۶ هزار و ۴۳۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و ۱۳ هزار و ۷۴۰ کیلومتر شبکه روستایی است .

احمدپور تصریح داشت: تاکنون ۵۵ شهر و ۲۰۰۴ روستا در این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران افزود: با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی ، میزان برخورداری خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی در حال افزایش بوده، ضمن اینکه گازرسانی در سه شهر کوهستانی و ۴۵۰ روستای استان در حال اجرا است.

وی گفت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکان نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد .

احمدپور افزود: در این راستا اقدامات خوبی از جمله راه اندازی قرائت کنتور آنلاین ، سامانه پیامکی، نرم افزار اندروید و استقرار میز خدمت مراجعان انجام گرفته است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false