×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مسعود بادین ، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه رشیدیان مشاور عالی بیمه آسیا و به همراهی نقی پور مدیر بیمه آسیا مازندران در سفر یک روزه و به منظور پرداخت خسارت کارخانه بهار خواب ساری به استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که اولویت بیمه آسیا ، ارائه خدمات شایسته به بیمه گذارانی است که در سیل اخیر دچار خسارت شده اند و می بایست با تکریم بیمه گذاران ، دغدغه خسارت های مالی این عزیزان رادر این شرایط سخت به حداقل برسانیم گفت: از ابتدای سیل بیمه آسیا با تشکیل ستاد ویژه امور سیل زدگان و اعزام مدیران فنی ، کارشناسان و ارزیابان رسمی خسارت ، بخش اعظمی از خسارت‌های وارد شده را برآورد و ارزیابی کرده بود و فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت‌ها را به صورت دقیق و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دادیم.

مدیر عامل بیمه آسیا با بیان اینکه سیلاب بهاری خسار زیادی را بر بخش های مختلف زیربنایی کشاورزی ، صنعتی و خدماتی کشور وارد کرده است گفت: بیمه آسیا در هشتمین روز عید امسال اولین خسارت را پرداخت کرد.

بادین ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده تا کنون ۲۰۰میلیارد ریال خسارت ناشی از سیلاب به مشتریان پرداخت کرده است .

وی بیان داشت: یکسری پرونده ها بدلیل تکمیل نشدن مدارک که البته در سیلاب از بین رفته است هنوز پرداخت نشد ، اما بیمه آمادگی پرداخت کامل خسارت ها را طبق مقررات و تعهدات دارد.

مدیر عامل بیمه آسیا با بیان اینکه هموطنان به اخذ بیمه جامع و کامل توجه کنند ، گفت: مردم نباید نقش بیمه ها را نادیده بگیرند و همه مشکلات خود را بر دوش دولت بگذارند.

بادین با بیان این مطلب که باید به صنعت بیمه اعتماد کنیم و با مزایای بیمه آشنا شویم تا بتوانیم بیمه نامه را با تعهدنامه و پوشش خوب اخذ کنیم گفت : متاسف و متاثریم که نمی توانیم به افرادی که بیمه نامه ندارند کمک کنیم و به عنوان یک بیمه گر آن ها را به شرایط اول خود برگردانیم.

وی با بیان اینکه حوادث طبیعی کشور را تهدید می کند ، گفت: بلایای طبیعی همیشه وجود دارد بنابراین باید با خرید بیمه نامه جامع و کامل برای جبران خسارت ها آمادگی داشته باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false