×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم تجلیل از پرستاران مدیریت درمان تامین اجتماعی اسنان مازندران و همچنین مدیران پرستاری برگزدیده کشوری و دیگر برگزیدگان استان با حضور مقامات استانی و محلی و همچنین خانواده های آنان در مجتمع بانک ملی شهرستان بابلسر با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به همراه جنگ شادی برگزار گردید.

در این مراسم که فرماندار ،دکتر خورشیدی مدیردرمان تامین اجتماعی استان مازندران به همراه معاونین و روسای ستادی همچنین روسای بیمارستانهای پنجگانه تامین اجتماعی ، روسای مراکز درمانی درمانگاه – پلیکلینیک – مرکز اسناد و ……شهردار و اعضای محترم شورای شهر بابلسر – معاونی مالی و پشتیبانی اداره کل تامین اجتماعی استان حضور داشتند .

پیام تبریک دکتر درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور توسط علی قمی اویلی رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان قرائت شد .

دکتر خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات پرستاران گفت: بیشترین ارتباط و پیگیری برای درمان بیماران بر دوش پرستاران است و کادر پرستاری بیشترین تاثیر را در بالا بردن روحیه و توان بیماران دارد .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران افزود : برسی ها نشان می دهد نقش پرستاران در رضایت مندی بیمار نیز پر رنگ است و چرا که لطف و مهربانی و عشق در آن است ، خدمت بی منت به خلق و این توفیق خدمت به مردم عنایت خداوند است .

دکتر خورشیدی افزود : کمبودهایی در کادر پرستاری وجود دارد و ما سعی میکنیم به حداقل برسانیم اما چرخ خدمت نباید کند شود ، چرا که کار کردن با عشق و مهربانی سند خدمت شماست و هیج چیز نباید مانع خدمت بی منت به مردم شود.

مهندس حسن زاده فرماندار بابلسر نیز در این مراسم ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای پرستاران خدوم کشور گفت : خداوند را شاکرم که توفیق حاصل شد تا در خدمت خانواده بزرگ بخش درمان تامین اجتماعی مازندران باشیم و افتخار درایم که شهرستان بابلسر میزبان شماست .

فرماندار بابلسر ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان و مدیریت درمان استان مازندران گفت : دکتر خورشیدی از مدیران شایسته استانی و ملی در حوزه تامین و درمان سازمان است .

ایشان در ادامه با قرائت پیام استاندار مازندران که ((روز پرستار را فرصت مقتنمی برای قدردانی از عزیزانی که در مسیر استقرار نظام سلامت کشور و التیام آلام بیماران شبانه روزی مجاهدت می کنند)) دانست ،ودامه داد به خاطر همه مهربانیها ی شما پرستاران عزیز از شما سپاسگذارم .

تجلیل از نخبگان کشوری و استانی – برگزاری جنگ شادی – اجرای موسیقی و پذیرایی از جمع حاضر و خانواده های شان از دیگر برنامه های روز بزرگداشت مقام پرستار در مازندران بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false