×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهرانگیز عباسی مدیر خبرگزاری فارس در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران ، با اشاره به فعالیت ۱۵ سایت استانی خبرگزاری فارس در کشور ، گفت: سایت استانی خبرگزاری فارس در مازندران همزمان با ۱۶ آذرماه روز دانشجو در استان آغاز به‌کار کرد اما هنوز افتتاح رسمی نشده است.

وی با بیان اینکه سایت استانی خبرگزاری فارس مازندران همانند دیگر سایت‌های استانی خبرگزاری ، دارای سرویس‌های متنوعی است ، اظهار کرد: سرویس‌های ورزشی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و چندرسانه‌ای از سرویس‌های فعال و تعریف‌شده این خبرگزاری برای سایت جدید است.

مدیر خبرگزاری فارس مازندران با اعلام اینکه این خبرگزاری در زمینه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام طی بیش از یک‌‎دهه فعالیت خدمات ارزشمندی را برای تعالی آرمان‌های انقلاب و مبارزه با جنگ نرم دشمن انجام داده ، افزود: خبرگزاری فارس با فعالیت حرفه‌ای مرجع بسیاری از اخبار بوده که در استان مازندران نیز این وظیفه خطیر تاکنون به‌خوبی انجام شده است.

عباسی با اشاره به برگزاری همایش سراسری مدیران خبرگزاری فارس کشور در مردادماه سال گذشته در استان ، خاطرنشان کرد: دفتر فارس مازندران از بین حدود ۳۰ دفتر استانی خبرگزاری جزو دفاتر برتر محسوب می‌شود.

وی به انتشار ماهانه به‌طور متوسط یک‌هزار و ۴۰۰ خبر، گزارش ، یادداشت ، مقاله، گزارش خبری و تصویری از استان مازندران بر روی خروجی خبرگزاری فارس خبر داد و تأکید کرد: بیشتر اخبار منتشره به‌عنوان منابع اصلی اخبار روزنامه‌های سراسری و محلی بوده و در شرایط فعلی و گسترش فضای مجازی اخبار این رسانه با لینک‌های متعدد و متفاوت در رسانه‌های مختلف استفاده می‌شود.

مدیر خبرگزاری فارس مازندران با بیان اینکه در زمینه استقلال رسانه‌ای که از مرکز برای دفاتر استانی تعریف شده است ، از جوانان علاقه‌مند به فعالیت رسانه و خبرنگاری دعوت به‌عمل می‌آید، تصریح کرد: پوشش کامل اخبار استان از غرب تا شرق در دستور کار این خبرگزاری قرار دارد.

عباسی فراهم کردن شرایط آموزش به علاقه‌مندان عرصه رسانه را از دیگر قابلیت‌های انتشار استانی برشمرد و اضافه کرد: به شرکت‌کنندگان دوره آموزشی مدرک مهارت با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری فارس داده می‌شود.

وی با اعلام اینکه دفتر خبرگزاری فارس در مازندران از سال ۸۳ در استان مازندران با مسؤولیت زنده‌یاد جابر معافی آغاز به‌کار کرده بود ، یادآور شد: بعد از درگذشت مرحوم معافی نیز فعالیت رسانه‌ای خبرگزاری فارس در استان متوقف نشد و کارکنان این رسانه به پاس زحمات ارزشمند وی با قدرت بیشتر کار خود را براساس رسالت حرفه‌ای ادامه دادند.

مدیر خبرگزاری فارس مازندران کسب عناوین برتر در جشنواره‌های ملی و استانی را گواه فعالیت اثرگذار این رسانه در استان برشمرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰ خبرنگار در استان با این رسانه فعالیت می‌کنند که آمادگی برای جذب خبرنگاران جدید نیز وجود دارد.

* فعالیت بخش بازرگانی در سایت استانی خبرگزاری فارس مازندران

عباسی از اضافه شدن بخش بازرگانی به فعالیت‌های خبرگزاری فارس در استان اشاره کرد و ادامه داد: در بخش بازرگانی یک گروه با مدیریت مستقل از حوزه خبر فعالیت دارند که آقای سیدسعید کاظمی به‌عنوان مدیر بازرگانی این مجموعه فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به آدرس و شماره تلفن جدید دفتر خبرگزاری فارس در مازندران ، گفت: دفتر جدید خبرگزاری فارس در مازندران به خیابان مدرس ساری روبه‌روی آزمایشگاه اندیشه انتقال یافته و شماره تماس آن نیز ۳۳۳۹۴۸۰۰ واحد بازرگانی ، ۳۳۳۹۴۸۰۱ و ۳۳۳۹۴۸۰۲ حوزه دفتر با پیش‌شماره (۰۱۱) است.

مدیر خبرگزاری فارس مازندران در پایان گفت: از همه اقشار مردم ، مدیران ، مسؤولان ، صاحب‌نظران ، نخبگان فرهنگی و علمی ، اساتید حوزه و دانشگاه ، فرهنگیان و اندیشمندان برای حضور در دفتر خبرگزاری فارس برای شرکت در نشست‌های خبری ، میزگردهای تخصصی و مناظره‌های اثرگذار دعوت می‌شود.

به گزارش فارس، آدرس صفحه سایت فارس مازندران azandaran.farsnews.com» است. با ورود به صفحه اصلی خبرگزاری فارس ، با رجوع به قسمت استان‌ها ، شمالی و مازندران نیز سایت فارس مازندران قابل دسترس است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false