×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ جعفر خطی دیز آبادی مدیر بیمه معلم استان مازندران در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این نکته که دانش آموزان برای سال تحصیلی۹۸-۹۹ از تاریخ سی و یک شهریور امسال تا سی و یکم شهریور سال آینده تحت پوشش بیمه هستند افزود: موضوع این بیمه نامه ارائه پوشش فوت ، نقص عضو دائم جزیی یا کلی و هزینه های پزشکی در مقابل حوادث است.

مدیر بیمه معلم استان مازندران گفت: پیرو تفاهم نامه منعقده فی ما بین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه معلم ، کلیه دانش آموزان از تاریخ ۳۱ شهریور۱۳۹۸ لغایت اول مهر۱۳۹۹ تحت پوشش بیمه حوادث تحصیلی بیمه معلم قرار گرفتند.

خطی یادآور شد، این بیمه تمام دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در کلیه مقاطع ، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ، نوآموزان مهدهای کودک (وابسته به آموزش و پرورش)و پیش دبستانی و سواد آموزان نهضت سوادآموزی را شامل می شود.

مدیر بیمه معلم استان مازندران تصریح کرد؛ بر اساس بیمه نامه حوادث دانش آموزی ، چنانچه حادثه ای در داخل مدرسه و یا سایر اماکن متعلق به آموزش و پرورش و اردوهای دانش آموزی و راهیان نور رخ دهد که براساس رای مراجع قضایی مسئولیت آن متوجه مدیر و یا یکی از عوامل آموزش و پرورش باشد شرکت بیمه معلم متعهد است خسارت را پرداخت کند.

این مدیر استانی اظهار کرد ؛ هریک از بیمه شدگان در هنگام بروز حوادث یا بیماری های تحت پوشش می بایست به مدرسه و یا اداره مربوط مراجعه و فرم شماره ۵ که به تایید مدیر مدرسه و یا اداره رسیده باشد را اخذ و به همراه سایر مدارک و مستندات که در فرم مذکور قید گردیده به نمایندگی یا شعبه بیمه معلم ارسال تا پس از بررسی نسبت به واریز مبلغ خسارت به حساب آنان اقدام گردد.

مدیر بیمه معلم استان مازندران عنوان کرد؛ جهت اطلاع دانش آموزان و اولیاء از پوشش های این قرارداد در سال تحصیلی جاری برای کلیه بیمه شدگان کارت بیمه صادر گردیده که توسط مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی با بیان این نکته که بیمه معلم در گرفتن حق بیمه واحد های آموزشی همکاری مناسبی با آموزش و پرورش استان مازندران دارد ، گفت: از آنجایی که مازندران درخطر انواع حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله قرار دارد ، بیمه واحد های آموزشی ضروری است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false