×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اعزام دو تیم از پزشکی قانونی استان برای معاینه اجساد متوفیان حادثه اتوبوس محور سوادکوه ، گفت: تشخیص هویت چند ‌جسد واژگونی اتوبوس در ‌محور سوادکوه امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: تیم پزشکی قانونی مازندران برای معاینه اجساد به سردخانه بیمارستان شهدای زیرآب اعزام شدند و در حال حاضر معاینه اجساد انجام شد.

وی افزود: در این حادثه ۱۰ زن و ۹ مرد جان باختند که با توجه به شدت صدمات جز در دو تا سه مورد چهره مابقی اجساد مناسب و قابل شناسایی هستند. براساس ظاهر اجساد به نظر می رسد اکثر فوت شدگان از اهالی استان گلستان باشند.

عباسی گفت: با توجه به پرتاب شدن اجساد و مدارک آنها ، در حال حاضر تشخیص هویت اجساد امکانپذیر نیست و صدور جواز دفن پس از شناسایی آنها توسط بستگانشان انجام خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به فوت ۱۹ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه ، گفت: به دلیل پرتاب شدن مدارک ، در حال حاضر تشخیص هویت اجساد امکانپذیر نیست و منتظر حضور بستگان آنها برای شناسایی هستیم تا جواز دفن صادر شود.

اتوبوس تهران – گنبد حدود ساعت سه بامداد امروز در منطقه دوآب نرسیده به خطیرکوه در محور سوادکوه واژگون شد که بنا به اطلاعات اولیه اورژانس مازندران ۱۹ نفر که یکی از آنها جنین در شکم مادر باردار بود در این حادثه جان باختند و ۲۴ نفر نیز مصدوم شدند.

مصدومان ابتدا به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شدند و پس از آن بسته به شرایط و نیازهای درمانی به بیمارستان‌های امام خمینی ساری ، رازی و ولی‌عصر قائم‌شهر منتقل شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false