×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سیف‌الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری استان مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی بابیان اینکه پس از ادغام سه بخش میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ساختار سازمانی هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: ۹۰ درصد از اعتبارات سازمان صرف حقوق پرسنل می‌شود که با افزایش اعتبارات در این حوزه می‌توان اقدامات خوبی را انجام داد.

وی با تأکید بر آموزش تخصصی برای کارکنان این سازمان، افزود: نیروهای کیفی در سازمان وجود دارد که می‌توانند در داخل سازمان تأثیرگذار باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری استان مازندران بابیان اینکه در حوزه گردشگری باید برنامه محور باشیم،ادامه داد: باید زیرساخت‌های لازم برای سفرهای داخلی فراهم شود و سفرهای خارجی نیز کاهش پیدا کند.

فرزانه به گردشگری دریایی اشاره کرد و گفت: بروکراسی اداری مانع سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری می‌شود که باید باهمت مسئولان و مدیران زمینه برای سرمایه‌گذاریان ها فراهم شود.

وی بابیان اینکه باید اراده عمومی در استان تقویت شود، افزود: استان مازندران در ورزش دنیا حرف اول را می‌زند ولی در استان گردشگری ورزشی نداریم که باید به این مسئله توجه جدی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری استان مازندران بیکاری را یکی از مشکلات کشور دانست و اظهار کرد: بوم گردی مهاجرت معکوس از شهر به روستا است که بانک‌ها باید در این زمینه ورود پیدا کنند.

فرزانه بابیان اینکه زمانی اشتغال مازندران گردشگری می‌شود که همدلی در استان وجود داشته باشد، افزود: زمانی که سرمایه‌گذاران جذب و بتوانند اهداف خود را به‌درستی پیاده کنند اشتغال ایجاد می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false