×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی استان مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با اشاره به تشکیل ستاد و دبیرخانه اجرایی خدمات سفر گفت: امسال گردشگری داخلی فعالیت بیشتری خواهد داشت و پیش بینی می‌کنیم سال آینده اتفاقاً خوبی برای گردشگری استان رخ دهد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته نظارت بر تنظیم بازار در ستاد اجرایی خدمات سفر استان ، یادآور شد: باید نظارت دقیقی برای کنترل بازار در استان صورت گیرد.

وی خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای ستاد اجرایی خدمات سفر در استان شد و گفت: اعتبار تخصیص داده شده در سال قبل پاسخگوی نیازها نبود و انتظار داریم امسال اعتبارات مکفی درنظر گرفته شود.

فرزانه بر لزوم سبک و زندگی عشایر در استان تاکید کرد و گفت: همزمان با ایام عید ، نوروزگاه های فرهنگی در استان ایجاد می‌شود.

مهران حسنی نیز خواستار ایجاد ایستگاه و پایگاهی به نام نوروزگاه در هر شهرستان شد و گفت: در هر شهرستان ایستگاه و پایگاهی به نام نوروزگاه ایجاد شود.

وی معرفی جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری را در ایام نوروز ضروری دانست و خواستار واگذاری مسئولیت نوروزگاه ها به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false