×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در نشست خبری همایش ملی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به تجربه موفق چندین ساله این همایش ملی ، اظهار داشت: از اینکه مازندران دبیرخانه دائمی این همایش ملی را برعهده دارد جایی بسی مباهات است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اینکه مسئول دپوی نخاله‌های تولیدی صنعت ساختمان است، گفت: مراکز بازیافت نخاله‌های ساختمانی در مازندران ایجاد شود.

وی افزود: مازندران به دلیل مواهب الهی که خدای متعال داده همواره کانون توجه تمام مردم ایران بوده و عملکرد آن در تمام بخش‌ها به صورت ملی است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه مازندران مرکز سیر و سیاحت عموم ملت ایران به واسطه ارتقا زیرساخت‌های حمل و نقلی شده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات مازندران و استان‌های شمالی، موضوع نخاله و زباله بوده که مسئول دپوی نخاله‌های تولیدی صنعت ساختمان است.

نظری با بیان اینکه به دلیل نداشتن مراکز بازیافت نخاله‌های ساختمان بسیاری از این نخاله‌ها به همراه زباله در دل طبیعت پخش شده است، افزود: از طریق این همایش ملی به دنبال ارتقا ایمنی، بهداشت و محیط زیست در طبیعت از طریق صنعت ساختمان هستیم.

وی با اعلام اینکه سیاست وزارت راه و شهرسازی این است که صنعت ساختمان را به سمت صنعت سبز در مازندران سوق دهد، تصریح کرد: باید با شتاب مناسبی نسبت به تحقق این مهم و هدف اثرگذار در حوزه ساختمان هدایت شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه صنعت ساختمان هر روز رشد شتابان دارد، افزود: تلاش داریم برداشت از طبیعت را از طریق مصالح ساختمانی به حداقل برسانیم تا بتوانیم ساختمان ایمن داشته باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false