×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه کار رسانه همراه با جانفشانی و خطر است تصریح کرد: برای اجرای پروژه های نوین سلامت به همکاری سلامت نیاز داریم تا این طرح ها جا بیفتد.

مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران اظهار داشت: باید با طرح های نوین سلامت اطلاعات بهداشتی و درمانی مردم را شفاف کرد و بحث استحقاق سنجی کار نویی بود که از سال قبل در بیمارستان های دولتی آغاز شد و برای بستری در این مراکز نیازی به ارائه دفترچه نیست.

وی یادآور شد: بیمار می تواند با ارائه کد ملی از خدمات بستری در مراکز درمانی دولتی بهره گیری کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران تصریح کرد: اگر هر فردی فقط یک دفترچه درمانی داشته باشد بسیاری از مشکلات فراروی حل می شود و ماهانه بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ همپوشانی بیمه ای در استان اصلاح شده است.

ظفرمند ارسال الکترونیکی اسناد را از دیگر طرح های نوین سلامت بیان کرد و گفت: با اجرای این طرح، اسناد بلافاصله به سیستم بیمه سلامت منتقل و قوانین بیمه ای درباره آن یکسان اجرا می شود و این امر در تسریع در پرداخت هزینه ها موثر است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران، نسخه نویسی الکترونیک را از دیگر طرح های نوین سلامت بیان کرد و گفت: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان شروع شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false