×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مراسم همایش تجلیل از نفرات برتر در سال تحصیلی ۹۷_۹۶ ویژه فرهنگیان و دانش آموزان حائز رتبه های کشور و استان مازندران گفت: خیرین با کمک به آموزش و پرورش گام های بزرگی برداشتند تا دانش آموزان که سرمایه‌های بزرگ ما هستند آینده خوبی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نقش سمن ها در مشارکت اجتماعی دانش آموزان گفت: تا پایان امسال ۱۰۰ هزار دانش آموز عضو سمن و سازمان های مردم نهاد خواهند بود.

وی افزود: تشکیل سازمان های مردم نهاد و سمن ها سبب حل مشکلات و پیشرفت جامعه شده و از آسیب پذیری جامعه پیشگیری می کند.

نیکزاد با بیان اینکه تا پایان سال ۱۰۰ هزار از دانش آموزان در سمن ها شرکت می کنند گفت: آموزش و پرورش در کنار تربیت آموزشی، با شرکت بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز در مسابقات فرهنگی، هنری و ۱۰۰ هزار نفر در مسابقات دینی، قرآن و عترت نقش بزرگی ایفا کرد.

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز گفت: در شرایطی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در استان مازندران گرامی می داریم که به گذشته خود افتخار و به آینده امیدواریم واقدامات خوب و موثری پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه زیر ساختی، سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه های اقتصادی دستاوردهای بزرگی داشتیم و در حوزه های علمی و فناوری و آموزشی دستاوردهای بزرگی داشتیم گفت: تا نقطه مطلوب راه درازی را در پیش داریم که نیازمند همت تمامی آحاد جامعه و دولتمردان هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: در دهه فجر سال جاری ۴۰ پروژه با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false