×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به رویکرد آموزش و پرورش از حافظه‌محوری به سمت مهارت‌‌آموزی و خلاقیت‌محوری ، مجتمع آموزشی و گردشگری ورسک را آغازگر بهره‌وری از فضاهای بلااستفاده آموزش و پرورش برشمرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در آیین افتتاح مجتمع آموزشی گردشگری ورسک که با حضور استاندار مازندران برگزار شد ، با اشاره به رویکرد آموزش و پرورش از حافظه‌محوری به سمت مهارت‌‌آموزی و خلاقیت‌محوری گفت: تمرین اجتماعی دانش‌آموزان و آموزش مهارت‌های زندگی به آنان نیاز به مرکز گردشگری و بومگردی و اردوگاهی دارد.

او ادامه داد: نهادینه کردن مهارت‌های زندگی اجتماعی با وجود چنین مراکزی با توانمندسازی آنان در این فضاها امکان‌پذیر است.

سعدی‌پور گفت: این امر در سازمان دانش‌‌آموزی اتفاق افتاد و برنامه داریم در استان ظرفیت‌های بلااستفاده آموزش و پرورش را تبدیل به مجتمع‌های گردشگری و بومگردی کنیم. در برخی شهرستان‌ها در دست اقدام است و مجتمع ورسک پایلوتی برای گسترده شدن این طرح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین از احداث موزه آموزش و پرورش در شهرستان ساری خبر داد و اعلام کرد که در شهرستان‌ها و مناطق هم برپا خواهد شد.

 

مجتمع آموزشی و گردشگری ورسک واقع در شهرستان سوادکوه ، مجموعه‌ای متشکل از سه ساختمان اقامتگاه ، رستوران و موزه ، مدرسه است که پیش از این مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی حضرت زینب بوده و سال‌هاست که خالی از دانش‌آموز است.

سازمان دانش‌آموزی مازندران کار تعمیر و بازسازی این مکان را از آبان ماه ۹۸ آغاز کرد. این مرکز ۷ سوئیت و ظرفیت پذیرش ۸۰ مهمان را دارد و نزدیکی آن از نظر جغرافیایی به آبشار و خط راه‌آهن و رودخانه بر جاذبه‌های گردشگری آن می‌افزاید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false