×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مهندس رسول علی‌اصغرپور مدیرمنطقه شرکت مخابرات استان مازندران با بیان اینکه مشکلات و تحریم‌ها هزینه چندبرابری را به مخابرات تحمیل کرد ، افزود: در چهار ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری کشیده شد که تا ۵۰ سال آینده دغدعه این حوزه رفع خواهد شد.

مدیر منطقه شرکت مخابرات استان مازندران با اشاره به اینکه در سال ۹۷ موفق شدیم ۵۰۰ سایت موبایل را در استان فورجی کنیم ، گفت: میانگین پهنای باند را از دو تا سه متر به ۶ تا ۷ متر ارتقا دهیم.

علی‌اصغری‌پور با اعلام اینکه در تمامی شهرهای مازندران اف پی تی اچ را راه‌اندازی کردیم، گفت: در چند شهرک صنعتی پوشش فیبر نوری داشتیم که سه مورد در شهرستان بابل تجهیز شده است.

مدیر منطقه شرکت مخابرات استان مازندران با اشاره به اجرای پروژه‌های خوب در مخابرات مازندران ، گفت: در تعدادی از شهرهای مازندران موفق به تعویض سوییچ شدیم.

علی‌اصغری‌پور در ادامه از خبرنگاران خواست به دقت فعالیت‌های مخابرات را رصد کنند و اگر مشکلی بود با نگاه نقادانه آن را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: در تمام دنیا فاصله قیمتی هزینه ثابت و سیار اختلاف قیمت چشمگیر است که در کشور داریم متضرر می‌شویم که جا دارد فرهنگ‌سازی شود.

این مسؤول با اعلام اینکه رسالت حوزه خبر سنگین‌تر از سال‌های گذشته است ، تصریح کرد: به لحاظ تحریم و نبود نقدینگی کشور از شرایط خوبی برخوردار نیست و در چنین شرایطی نباید مدیران به بهانه اینکه امکانات نیست دست روی دست بگذارند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false