×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۲۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۷۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در حوزه توزیع برق مازندران احداث شده است که طول شبکه فشار متوسط به ۱۶ هزار و ۵۷۳ کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف به ۱۲ هزار و ۲۹۸ کیلومتر رسیده است.

وی افزود : همچنین در این مدت ۶۹۳ دستگاه پست زمینی و هوایی با ظرفیت ۸۳ مگاولت آمپر در حوزه توزیع برق مازندران نصب شده است و در حال حاضر تعداد پست های هوایی شبکه توزیع برق مازندران به ۳۲ هزار و ۴۵۴ دستگاه با ظرفیت سه هزار و ۵۶۶ مگاولت امپر و تعداد پست زمینی نیز به ۷۹۰ دستگاه با ظرفیت ۵۴۹ مگاولت آمپر رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از تحویل ۳ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۲۵۷ کیلووات ساعت انرژی شبکه توزیع به مشترکان خبر داد و خاطرنشان کرد : از این میزان ، یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۱۱ کیلووات ساعت در بخش خانگی، ۵۲۱ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۸۲۴ کیلووات ساعت در بخش صنعتی ، ۴۱۸ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۴۶۱ کیلووات ساعت در بخش کشاورزی ، ۲۸۹ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۷۵۸ کیلووات ساعت در بخش عمومی و ۲۸۹ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۸۳۳ کیلووات ساعت در بخش سایر مصارف بوده است.

وی حداکثر بار غیر همزمان شرکت در سال جاری را هزار و ۸۴۹ مگاوات اعلام کرد که با همکاری ، همدلی و همراهی احاد مردم و مشترکان در زمان پیک …. مگاوات کاهش داشتیم که نتیجه آن نیز تابستان بدون خاموشی و آسایش و آرامش مشترکان عزیز استان بوده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false