×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سرهنگ حسین اسدی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سیمرغ با همراهی سرهنگ شاملی جانشین ، در نشست با خبرنگاران با بیان این مطلب که ، روزخبرنگار ، روز گرامیداشت کسانی است که با تمام توان در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می کنند گفت؛ این روز بهانه ای است برای تشکر از تلاش همه دوستانی که در طول سال ، علی الخصوص در امنیت مردم همراه و همگام با نیروی انتظامی دراطلاع رسانی بهتر به جامعه یار و یاور ما بودند و با انتشار به موقع اخبار و اطلاع رسانی در زمینه فرهنگ و کاهش جرائم گام برداشتند.

رئیس پلیس سیمرغ، ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی را یادآور تلاشها و زحمات آزاد مردانی دانست که با همت،پشتکار همراه با رعایت عدل و انصاف در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه گام برداشتند.

اسدی گفت ؛ خبرنگاران و فعالان رسانه به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند و رسانه ها می توانند پدیده های کوچک را بزرگ وحساس کرده و برعکس پدیده های بزرگ را کم رنگ کنند.

رئیس پلیس سیمرغ گفت ؛ در دنیای امروز با توجه به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی نقش کلیدی رسانه ها به هیچ عنوان کتمان پذیر و فراموش شدنی نیست و روز خبرنگار می تواند یک فرصت خوبی باشد تا به دغدغه ها، مشکلات و معضلات این صنف توجه شود صنفی که در طول سال نگران سایر قشرها هستند

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false