×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سردار سید محمود میرفیضی  فرمانده انتظامی استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری بدهکار بانکی یکهزار میلیارد ریالی در شهرستان بابل خبر داد گفت: دستگیری این متهم با نیابت قضائی از دادسرای عمومی استان تهران مبنی بر عدم پرداخت اقساط وام دریافتی و مخفی شدن در بابل در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی گفت که این بدهکار دانه درشت به بهانه راه اندازی یک واحد تولیدی از بانک تسهیلات دریافت کرد و سپس متواری شد.

سردار میرفیضی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بابل پس از شناسایی محل سکونت متهم از طریق اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردندن.

فرمانده انتظامی مازندران گفت که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف قریب به ۱۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس های تخصصی و دستگاه های ذیربط برون سازمانی در سطح شهرستان های استان به منظور مقابله هدفمند و اثر بخش با پدیده شوم قاچاق کالا وارد عمل شده و موفق شدند، مقادیر زیادی کالای قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: در این طرح ۵ هزار و ۵۵۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۸ هزار نخ کالای دخانی، یک دستگاه خودرو سواری بنز، ۲۱ هزار عدد قرص غیرمجاز، ۱۴۴ قوطی انواع پودر بدنسازی، ۵۳ دستگاه لوازم خانگی، ۱۱۰ کیلو خوراک دام، ۸۶۱ قوطی انواع سموم کشاورزی، ۹ تن چوب آلات، ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۳۸۸ قوطی نوشیدنی، ۶۶۰ لیتر روغن غیرمجاز و ۲ هزار عدد انواع مواد غذایی قاچاق کشف شد.

سردار میرفیضی با اشاره به دستگیری ۵۲ متهم به قاچاق کالا از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: ارزش ریالی کشفیات براساس نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده و کالاهای مکشوفه نیز به اداره تملیکی تحویل شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false