×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سردار مرتضی میرزایی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در نشست با خبرنگاران با اشاره به شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای اظهار داشت: نیروی انتظامی بر پایه مردم محوری استوار است و در سال جاری بیش از دو میلیون تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ برقرار شد که نسبت به سال قبل رشد ۱۱ درصدی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران ، با بیان اینکه ناجا در اوج اغتشاشات وظیفه ذاتی خود را رها نکرده است ، افزود: در این دوران کارهای مردم زمین نماند و ۵۷ درصد دو میلیون تماس با ۱۱۰ حدود ۵۷ درصد منجر به انجام عملیات شده است.

وی ادامه داد: ۳۴ درصد تماس‌های مردم با پلیس مشاوره‌ای بود و ۹۵ درصد مردم از عملکرد پلیس رضایت داشته‌اند که نسبت به سال گذشته رشد داشته است و این نشان می‌دهد که هرچه قدر ارتباط دستگاه‌های امنیتی با مردم بیشتر باشد ، رضایتمندی مردم بیشتر خواهد بود.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه سواحل باید آزاد باشد و در اختیار مردم قرار گیرد تا از این نعمت الهی استفاده کنند ، گفت: سواحل ما آزاد نشده بلکه رها شده است و متولی مشخصی ندارد.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر این که مردم باید با فراغ بال از سواحل استفاده کنند ، تصریح کرد: در حال حاضر فقط تلاش می‌کنیم از ورود مردم برای شنا در دریا جلوگیری و پیشگیری کنیم و رسانه‌ها باید این مسئله را مطالبه گری کنند.

وی یادآور شد: در طول سواحل ما امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی مناسب وجود ندارد و در مناطق آزادشده ساحلی امکانات مورد نیاز ایجاد نشده است.

سردار میرزایی تعیین مسئول برای سواحل را لازم دانست و پیگیری مطالبات مردم را در این بخش الزامی برشمرد و گفت: برای ایام نوروز برنامه‌هایی را در دست اجرا داریم و کار انتظامی تعطیلی بردار نیست.

وی با عنوان اینکه ۹۱ تفرجگاه در استان وجود دارد ، گفت: برای ایجاد امنیت در این تفرجگاه‌ها برنامه ریزی شده است و در ایام نوروزی برای اجرای طرح‌ها از ۹ هزار نیرو بهره گیری خواهیم کرد و امیدواریم امسال شاهد امنیت بیشتر و مطلوب‌تر در محورهای ارتباطی استان باشیم و در زمینه پیشگیری از جرایم نیز توفیق داشته باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران ، با اظهار این که مسئله حجاب بحث عمومی است خواستار مشارکت مردم برای برخورد با کشف حجاب شد و گفت: مردم باید با تذکر لسانی نسبت به عمومی شدن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کمک کنند.

وی افزود: رسانه ها همواره باید واقعیات جامعه را برای مردم اطلاع رسانی کنند ، رسالتی که رسانه های مازندران به درستی انجام داده و می دهند ، اساس کار انتظامی بر پایه مردم محور است و توفیق انتظامی در همراهی با مردم است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false