×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان ساری به اجرا در آمد.

او اقزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی پس از از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری ۶ متهم به سرقت، سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۴ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۲ موتورسیکلت، ۴ دستگاه دوچرخه، ۷ دستگاه سنگ فرز و دریل، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی، مواد مخدر و ابزار و ادوات مصرف مواد مخدر در این عملیات خبر داد.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و اموال سرقتی کشف شده تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس از توقیف ۲۴ خودرو و ۴۸ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false