×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کمبود اقلام بهداشتی همانند ماسک در سطح این شهرستان ، افزود : با همت خیرین به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، علاوه بر ۲۰ هزار عدد ماسک بهداشتی ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده همانند وایتکس در میان مردم و مراکز بهداشتی سطح این شهرستان توزیع شده است .

وی از همکاری چند اتحادیه خیاطی در این شهرستان برای تولید ماسک بهداشتی خبر داد و گفت که روزانه بین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار عدد ماسک بهداشتی در این اتحادیه ها تولید می شود .

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بازارچه محلی که هر هفته یکشنبه در این شهرستان دایر بود را تعطیل کرده ایم ، افزود : همچنین بازارچه دست فروشی در این شهرستان که مملو از مشتری بوده است را هم تعطیل کرده ایم .

حبیب نژاد با اشاره به اینکه براساس مصوبه کارگروه پدافند زیستی و مقابله با کرونا استان مازندران برخی از واحدهای صنفی در روزهای یک شنبه ، سه شنبه و پنج شنبه شهرستان سیمرغ هم تعطیل است ، گفت : کلیه اصناف شهرستان به جزءخبازی ها ، میوه فروشی ها ، قصابی ها ، واحدهای صنفی فروش مواد غذایی ، فروشندگان لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده تعطیل می باشند .

وی از توزیع پکیج آموزشی در بین بازاریان و مردم در سطح شهر و روستا خبر داد و گفت که به منظور پیشگیری از ویروس کرونا ، نکات بهداشتی در اختیار شهروندان قرار داده ایم .

فرماندار سیمرغ با تاکید بر لزوم توجه شهروندان به هشدارها و توصیه های بهداشتی و درمانی ، تصریح کرد : شهروندان در خانه های خود به عنوان امن ترین مکان بمانند و تنها در موارد ضروری در شهر تردد کنند .

حبیب نژاد با بیان اینکه به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دهیاری ها و شهرداری ها را موظف کرده ایم تا روزانه به ضدعفونی کوچه ها و معابر سطح شهر و روستاها بپردازند ، افزود :به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، اهک پاشی در جوی های آب هم در حال انجام شدن است .

فرماندار سیمرغ در پایان در خصوص سامانه ارزیابی و خود اظهاری به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان ، گفت : با همکاری شبکه بهداشت و بهورزها در این شهرستان با هشت هزار شهروند تماس گرفته شده است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false