×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال از ساری ، اسماعیل حسن‌زاده فرماندار بابلسر با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر ، ۳۱ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد ، گفت: این پروژه‌ها در بخش آب منطقه‌ای ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ، امور برق ، ورزش و جوانان ، شهرداری ، جهاد کشاورزی ، بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی و دهیاری‌ها آماده بهره‌برداری در ایام دهه فجر هستند.

او افزود: پروژه‌های آب منطقه‌ای با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد ریال از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در این ایام خواهد بود.

حسن‌زاده گفت: در روز‌های آینده شاهد افتتاح فاز دوم بیمارستان شفا با محوریت شبکه بهداشت و درمان بابلسر با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال بهمراه افتتاح مدرسه شهدای پایین احمدکلا از سوی آموزش و پرورش شهرستان با مشارکت خیرین با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خواهیم بود.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بابلسر با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های امور برق با اعتبار ۱۸/۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های مورد نظر دولت در این دهه خواهد بود ، افزود: پروژه سالن ورزشی روستای بالااحمدکلا نیز با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به عنوان یکی از پروژه‌های مهم در حوزه ورزش و جوانان است که در این ایام مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

حسن‌زاده با اشاره به بهره‌برداری از ۴ پروژه شهرداری بابلسر با اعتبار ۹ میلیارد ریال و ۶ پروژه با محوریت جهاد کشاورزی با اعتبار ۸ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال همزمان با ایام دهه فجر ، گفت: در بخش بنیاد مسکن شهرستان ، شاهد افتتاح پروژه‌هایی با اعتبار ۸ میلیارد ریال خواهیم بود.

او با بیان اینکه اعتباری به میزان ۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به منظور افتتاح پروژه‌های دهیاری‌ها منظور شدکه در روز‌های آینده شاهد افتتاح آن‌ها نیز خواهیم بود ، افزود: ۲ پروژه با محوریت راه وشهرسازی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز در این ایام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false