×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مراسم بزرگداشت مقام شامخ فرمانده دلها و سردار میدان های بزرگ و خطیر جانفشانی و از خودگذشتگی در مسیر پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و حریم آل الله ( علیهم السلام ) ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان کربلاء ساری با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار مازندران و مدیران و مسئولین و مردم شهیدپرور مازندران برگزار شد در محل حسینیه عاشقان سپاه کربلای مازندران در ساری برگزار شد .

علمدار لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خون مطهر سردار سلیمانی منشاء دگرگونی و تحولات عظیمی نه تنها در داخل کشور بلکه در منطقه‌ و فرا منطقه می‌شود ، اظهار کرد : اینکه جنایتکاران تروریست این گونه بزدلانه و در دل شب با پهپاد سردار جبهه مقاومت را به شهادت رساندند ، نشانگر ذلت و ناتوانی قدرت شیطانی آمریکا بوده که با رفتارهای بزدلانه مدعی رهبری دنیا و تبعیت ملت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای دنیا آشکار شد که آمریکا بزرگترین حامی جریان تروریسم بین المللی است ، تصریح کرد: آمریکا ، رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها نتوانستند رو در رو با حاج قاسم سلیمانی بجنگند بنابراین بزدلانه در دل شب فرمانده جبهه مقاومت را به شهادت رساندند.

علمدار لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به همراه همرزمانش در شرایط بد عراق و در سرزمین امام حسین (ع) به دستور ترامپ به عنوان رییس جنایتکارترین حکومت جهان نشان از عظمت و بزرگی این شهید بزرگوار است.

سردار کهنسال با بیان اینکه این شهید بزرگ در سه دهه اخیر از حیات پربارشان تحول بزرگی در کشور ، منطقه و صحنه بین المللی رقم زده است ، گفت: راز اصلی اقدام بزدلانه دشمن در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی این بوده که این شهید بزرگوار همانند دیگر فرماندهان از دین ، عزت ، ناموس و امنیت ایرانی اسلامی و مردم منطقه و مظلومان جهان دفاع می‌کرد.

وی ادامه داد: مردم ایران هرگز با نفرتی که در دلشان به وجود آمد ، این جنایت را فراموش نخواهند کرد و نخستین اثر خون شهید سلیمانی تنفر بیشتر علیه آمریکا و تروریست‌ها است.

علمدار لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی محبوب‌ترین شخص در ایران پس از مقام معظم رهبری بوده است که حتی یک قدم بدون اذن رهبری بر نداشت ، افزود: با رشادت‌ها و ایستادگی‌های سردار حاج قاسم سلیمانی مردم سوریه اسلام ناب و حقیقی را درک کردند.

سردار کهنسال در ادامه بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت در مقابله با داعش همیشه زبانزد در بین قبایل و گروه‌های سنی و شیعه در کشورهای منطقه بود و همه آن‌ها امنیت‌شان را مدیون این سردار قلب‌ها می‌دانند.

وی آمریکا را بزرگترین حامی و شکل دهنده گروه‌های تکفیری دانست و یادآور شد: مهمترین اثر خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد تنفر از آمریکا در دل مردم ایران و جبهه‌های مقاومت بوده است.

فرمانده اسبق سپاه کربلای مازندران افزود: شهادت حاج قاسم نه تنها همه ملت ایران را در حزن و اندوه فرو برده است ، بلکه همه طبقات جامعه ،گروهها ،جناح ها و قومیت های مختلف را در کشورهای منطقه عزادار کرد و همه از این حادثه جنایت باری که منجر به از دست دادن سردار بزرگ جبهه مقاومت شد، ناراحت هستیم.

وی گفت : برای فردی چون من که سرباز فرمانده بزرگی چون حاج قاسم بودم بسیار سخت است که از این بزرگمرد و دلاور جبهه مقاومت سخن بگویم ، ولی همه باید بدانیم که این شهید بزرگ در سه دهه اخیر از حیات پربارشان تحول بزرگی را در کشور ، منطقه و حتی در صحنه بین المللی رقم زدند.

سردار کهنسال افزود : تردید نداریم خون مطهر این شهید نه تنها منشاء دگرگونی و تحولات عظیمی در داخل کشور می شود ، بلکه بر تحولات منطقه ای و فرا منطقه ای هم اثرگذاری خواهد کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد : اینکه سردار به همراه همرزمانش در این زمان و شرایط بد عراق و در سرزمین امام حسین ( ع) به دستور ترامپ خبیث به عنوان رییس جنایتکارترین حکومت جهان و دولت اشغالگر به شهادت برسد ،عظمت و بزرگی این شهید را می رساند.

وی افزود : این که جنایتکاران تروریست این گونه بزدلانه و در دل شب و با پهپاد سردار جبهه مقاومت را به شهاد برسانند ، نشانگر ذلت و ناتوانی قدرت شیطانی آمریکا است ، قدرتی که با رفتارهای بزدلانه مدعی رهبری دنیا است و تبعیت ملت ها را جست و جو می کند.

سردار کهنسال گفت : بدانید که آمریکاییان و رژیم صهونیستی و سعودی ها نتوانستند رو در رو رو با حاج قاسم بجنگند و بزدلانه در دل شب ترورش کردند و فرمانده جبهه مقاومت را به شهادت رساندند.

وی افزود : امروز برای دنیا آشکار شده است که آمریکا بزرگترین حامی جریان تروریسم بین المللی و دولتی است و تنفر مردم ایران با شهادت سردار محور جبهه مقاومت علیه آمران آن دوچندان شده است و این تنفر برای نسل جدید که حاج قاسم را دوست داشتند و اخلاص ایشان را در انگیزه مقابله با تروریسم، حفظ امنیت مردم ایران و ملت های منطقه دریافته بودند ،بیشتر شده است.

فرمانده اسبق سپاه کربلای مازندران گفت : مردم ما هرگز با نفرتی که در دلشان به وجود آمده است ، این جنایت را فراموش نخواهند کرد و نخستین اثر خون شهید سلیمانی تنفر بیشتر علیه آمریکاییان و تروریست ها است.

وی افزود : آمریکا به جود آورنده جریان تکفیری و هدایت کننده کشتار و وحشیگری آنان است و این را ملت ایران و منطقه با به شهادت رساندن سردار سلیمانی بیش از هر زمان دیگری لمس و درک کرده است و خشم و تنفری که تنها در ۲ روز اخیر در ایران و کشورهای منطقه علیه آمریکا بروز یافت ، نشانگر عمق شناخت مردم ایران و منطقه از ماهیت استکباری و تروریستی دولت آمریکاست.

سردار کهنسال از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک نیروی بسیجی یاد کرد که در دوران هشت سال دفاع مقدس همه رده های نظامی را پشت سر گذاشت و سپس به فرمانده تاثیر گذار تبدیل شد.

همرزم شهید سلیمانی توضیح داد : سردار قلب ها بعد از دوران دفاع مقدس با پشتوانه تجربه ارزشمندی که کسب کرده بود ، وارد سپاه قدس شد و فرماندهی این نیرو را در اختیار گرفت و در کمترین زمان ممکن به فرمانده راهبردی جبهه مقاومت تبدیل و نماد مقاومت در برابر تروریسم از هر نوعش در جهان تبدیل شد.

وی افزود : راز اصلی اقدام بزدلانه دشمن در به شهادت رساندن سردار سلیمانی این است که حاج قاسم همانند دیگر فرماندهان از دین ، عزت ، ناموس و امنیت ایرانی اسلامی و مردم منطقه و مظلومان جهان دفاع می کرد.

سردار کهنسال گفت : یکی از ویژگی های مهم فرماندهان جبهه و جنگ بویژه در سپاه قدس ، ذوب شدن آنان در امامشان است و حاج قاسم در ولایت فقیه ذوب شد .

وی افزود : سردار سلیمانی محبوب ترین شخص در ایران پس از مقام معظم رهبری بوده است و ایشان حتی یک قدم بدون اذن رهبری بر نداشت.

همرزم سردار شهید سلیمانی گفت : سردار محور مقاومت در مقابله با داعش همواره زبانزد در بین قبایل و گروههای سنی و شیعه در کشورهای منطقه بود و همه آنها امنیتشان را مدیون این سردار قلب ها می دانند و به صراحت اعلام می کنند که حاج قاسم محور امنیت حرم در سوریه و عراق بوده است.

وی افزود : با رشادت ها و ایستادگی حاج قاسم مردم سوریه اسلام ناب و حقیقی را درک کردند و وقتی مشاهده کردند که ایشان در مقابل جریان تکفیری چنین ایستادگی و مقابله کردند، به اسلام ناب برگشتند.

در این مراسم علاوه بر مرثیه خوانی و سینه زنی و ذکر مصیبت ، اشعاری در وصف سردار شهید محور مقاومت و همرزمانش شهیدش قرائت شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false