×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دولت سیزدهم هستیم و ثبت نام کاندیدا شروع شده است گفت؛ کشور ما مشکلاتی در طول سال‌های اخیر پیدا کرده است که این شرایط زیبنده مردم نیست و در واقع مردم را باید از این شرایط به وجود آمده عبور دهیم.

سخنگوی اسبق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود؛ من معتقدم که جناب آیت الله رئیسی یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند در یک چنین شرایطی میدان را در دست بگیرد و کشور را به همراهی مردم به سرمنزل مقصود و وضعیت مطلوبی برساند.

فیاضی اظهار داشت؛ جریانهای سیاسی که در کشور امروز وجود دارد چه جریان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اگرچه همه این جریان ها متعلق به کشور هستند اما اعتقاد دارم دوران آزمون و خطا گذشته است و امروز فرصت زیادی برای رهایی مردم از این بن بستی که در آن قرار داریم نداریم.

نماینده اسبق مردم نور و محمودآباد در مجلس افزود؛ بنابراین اعتقاد ما این است که دولت آقای روحانی در این هشت سال علیرغم همه وعده هایی که داده بود نتوانست از نظر اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و رفاهی موفق عمل کند و متاسفانه امروز امید را در دل مردم کم کرده است و ناامیدی را در جامعه گسترش داده است.

سخنگوی اسبق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم بالا رود باید جریان های مخالف روبروی هم قرار بگیرند من به عنوان کسی که در بدنه جامعه انقلابی زندگی کرده‌ام معتقدم عناصر بسیار خوبی امروز برای حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد و اعلام آمادگی و بعضی ها هم ثبت نام کردند اما اعتقاد من این است که زمانی می توانیم کشور را از این گردابی که در آن قرار گرفته نجات دهیم که همه با هم کمک کنیم.

فیاضی گفت؛ بنابراین آقای رئیسی بهترین و مناسب ترین گزینه با توجه به اینکه در مدتی که در قوه قضاییه فعالیت کرده نشان داده دارای سلامت نفس و دارای روحیه عدالت خواهی و عدالت طلبی است و امروز کشور ما نیاز به این دارد که با روی عدالت طلبانه حرکت کند و با فساد مبارزه کند میدان را برای خدمتگذاری خدمتگزاران فراهم کنند و مردم را مشارکت دهد و در کنار مردم باشد به جای اینکه از مردم فاصله بگیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false