×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مجید عباسی عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آتش سوزی صورت گرفته در روزهای اخیر در این شهر گفت:متاسفانه هر ساله در فصل گرم سال با آتش سوزی هایی مواجه هستیم که سبب ایجاد خسارت های مالی و جانی بسیار می شود.

عباسی عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر با اشاره به بارندگی های ماه های اخیر و رشد گیاهان تصریح کرد:با توجه به گرم شدن هوا امکان آتش سوزی در مناطق دارای پوشش گیاهی بسیار زیاد است و باید در قبال پیشگیری از آتش سوزی های عمدی و غیر عمدی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

عباسی با تاکید بر اینکه دستگاه هایی همچون منابع طبیعی و محیط زیست باید در این خصوص فعال تر وارد عرصه شوند گفت:شهرداری قائم شهر آمادگی دارد نسبت به کمک به دستگاه های ذیربط در خصوص مسائلی همچون پاک تراشی که به کاهش خطر آتش سوزی منتج می شود کمک نماید.

وی افزود:در خصوص پاک تراشی و از بین بردن علف های هرز ،شهرداری در پارک جنگلی تلار کارهای خوبی انجام داده است و این موضوع می تواند در سایر نقاط مشابه عملیاتی شود.

عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر تصریح کرد:با توجه به تجربه تلخ آتش سوزی در تابستان های گذشته و آسیب دیدن منابع طبیعی و شخصی مردم نیاز است هر چه سریعتر نسبت به تصمیم گیری در خصوص این موضوع اقدام شود

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false