×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ مهندس حسن عنایتی کلیجی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار با تولیدکنندگان بخش کشاورزی مازندران با بیان اینکه مازندران با توجه به شرایط اقلیمی در حوزه تامین امنیت غذایی وظیفه سنگینی دارد و بخشی از غذای جامعه را تامین می‌کند گفت: در ایام تعطیلات نوروزی از تولید تا مصرف تحت نظارت و کنترل بود تا کمبودی در تامین کالاهای اساسی بوجود نیاید.

عنایتی گفت: ضریب نفوذ دانش و فناوری در کشاورزی استان باید توسعه یابد و باید در تولید محصول به سمت توسعه همزمان کیفیت و کمیت حرکت کنیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باید در حوزه دانش بنیان بخش کشاورزی گام‌های محکم‌تری برداریم و همانطور که کشورهای توسعه یافته نگاهشان بر تولیدات دانش بنیان و علمی است ما هم بتوانیم این نگاه را در بخش کشاورزی مازندران پیاده کنیم و مباحث علمی و توسعه‌ای را در فعالیت های خود به کار گیریم.

عنایتی با بیان اینکه ضریب نفوذ دانش و فناوری در کشاورزی باید توسعه یابد و در تولید باید به توسعه همزمان کیفیت و کمیت محصول بپردازیم، ادامه داد: بخش کشاورزی باید به سمت سوددهی سوق پیدا کند چراکه معیشت مردم برای ما مهم است.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیاز به یافته‌های تحقیقاتی و ایده های جدید و علمی داریم و در این راستا باید ایده ها را به پدیده تبدیل کنیم و گام های رو به جلو برداریم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: مناطقی در استان نیازمند هدایت و راهنمایی مسئولین بخش کشاورزی است و باید بیشتر در این مناطق حضور داشته باشیم.

عنایتی پرداختن به حاشیه را سبب تاخیر در انجام کارها عنوان کرد و خطاب به همکاران جهاد کشاورزی استان افزود: از افرادی که به حاشیه می‌پردازند دوری کنیم تا بتوانیم از فضای کاری همراه با آرامش برخوردار باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false