×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سید آیت ا… موسوی رییس بهزیستی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هفته بهزیستی اظهار داشت: امسال شعار این هفته تحت عنوان شفافیت و توانمند سازی ارتقای سلامت اجتماعی انتخاب شده که به همین مناسبت در هفته بهزیستی ضمن اجرای برنامه های مختلف ۶ پروژه نیز افتتاح شد.


رییس بهزیستی شهرستان ساری با اشاره به این پروژه ها گفت: دو واحد مسکونی مددجوی دارای دو معلول ، دو مرکز مشاوره یاقوت و راز زندگی ، یک مهد شهری ، و یک واحد اشتغال معلول افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی همچنان اظهار داشت: در ساری ۴۲ مرکز مشاوره فعال داریم که از این تعداد ۳۸ مورد عمومی ، ۳ مورد تخصصی تربیت کودک ، یک مرکز استثنایی در حال فعالیت هستند و همچنین در ۴۸ روستا مهد و ۷۲ مهد شهری و ۲ حاشیه مهد و یک روستا مهد دولتی در سنگده داریم.

موسوی در ادامه به حوزه مسکن و اشتغال اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ -۳۷ نفر پرونده آماده سازی شغلی انجام دادند که در حال طی کردن مراحل قانونی است.

رییس بهزیستی شهرستان ساری با بیان این مطلب که  ۲۰ نفر هم تسهیلات به مبلغ یک میلیارد تومان به آنان پرداخت و در حال فعالیت هستند گفت ؛ در سال ۹۸-۹۷ مسکن مددجوی دارای دو معلول ثبت و در حال احداث ساخت و مراحل پایانی خود را سپری می کنند.

 لازم به ذکر است که بهزیستی از چندین جهت وظایف و مسئولیت های سنگینی را عهده دار است و از سویی مسئولیت تامین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه به این سازمان محول شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false