×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سی ومین فروشگاه همراه اول با حضور مهندس منظر رئیس اداره امور فروشگاه های کشور و مهندس احمد سراج رئیس مخابرات مرکز استان مازندران با هدف دسترسی به تجهیزات و خدمات مختلف اینترنتی بر اساس نرخ مصوب این اپراتور در ساری افتتاح و راه اندازی شده است.
مهندس منظر در مراسم راه اندازی این فروشگاه به خبرنگار ما گفت که این فروشگاه در مازندران در واقع جابجایی از شهر بابل به ساری بوده است.
وی با بیان اینکه ساری به عنوان مرکز استان مازندران نیاز به فعالیت فروشگاه همراه اول داشته است، اضافه کرد: تا کنون ۳۰ فروشگاه همراه اول در کشور راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه تا پایان امسال سه فروشگاه همراه اول در گرگان، ایلام و کهکیلوبویراحمد راه اندازی خواهد شد، اظهار داشت: با افتتاح فروشگاه در این سه استان تمامی استان های کشور دارای فروشگاه همراه اول خواهند شد.
وی تاکید کرد: فروشگاه های همراه اول تمام یخدمات و تجهیزات را بر اساس نرخ مصوب ارائه می کنند و در واقع مردم می توانند نرخ های خدمات همراه اول را به صورت مستقیم از این فروشگاه ها دریافت کنند.
منظر توضیح داد: شهروندان می توانند نرخ خدمات همراه اول این فروشگاه را به عنوان مبنا قرار بدهند و در صورت مشاهده نرخ بالاتر هر گونه خدمات و تجهیزات در دیگر فروشگاهها موضوع را اطلاع رسانی کنند.

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false