×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ جمعی از رانندگان حمل بار در بندر امیرآباد استان مازندران در اعتراض به عدم سوء مدیریت که باعث تعطیلی کسب و کار آنان شده تجمع کردند و خواستار شفاف سازی درباره علت راکت بودن دستگاه ها شدند.

رانندگان کامیون در این بندر در گفتگویی اعلام داشتند بر اثر تغییر مدیریت در این بندر و عدم استفاده از تجهیزات مناسب بعضا تا ۲ روز باید معطل تخلیه بار یک کشتی ۳ هزار تنی باشند که این مسئله سبب ایجاد مشکلات عدیده ای برای آن ها گردیده است.

این رانندگان با بیان اینکه در گذشته هیچ مشکلی در خصوص تخلیه بار نداشته و با مدیریت جدید دچار آشفتگی شده اند از مسئولین استانی و وزارت اقتصاد به دلیل عدم توجه به بندر مهم و استراتژیک امیرآباد گلایه دارند.

بی شک این اتفاق نامبارک در بندر امیرآباد که در اثر سو مدیریت رخ داده بخشی از جریان منفعل مدیریتی کشور است که تحریم را عامل عقب ماندگی کشور می دانند ولی این وضعیت نشان داده مدیران نالایق و ناکارآمد کشور را به این سو کشانده و این مسئله نیز برای مدیران بالادست اهمیتی ندارد چرا که اعتراضات مردمی به آخرین زنجیره های مدیریتی کشور برمی گردد و کسی به ریشه ها توجه و اعتراض نمی کند.

همچنین این قشر زحمتکش و دلسوز جامعه ، مهمترین درخواستشان احساس مسئولیت مسئولان در سطوح مختلف در قبال معیشت و زندگیشان بوده تا بخشی از خسارت های کسب و کارشان به خاطر این تعطیلی جبران شود.مازند پلاست

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false