×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاحیه ساختمان شماره هفت بیمه آسیا با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و لزوم ارائه خدمات خوب بیمه ای به مردم و ایجاد رضایتمندی، گفت: ساختمان و تجهیزات جدید، ابزاری است که می تواند در ارائه خدمت بهتر به مردم مورد استفاده قرار گیرد.

رییس کل بیمه مرکزی با تصریح این موضوع که درمان نیاز اولیه مهم کشور است، اظهار داشت: حرکت بیمه آسیا در تمرکز بیمه های درمان در ساختمان شماره هفت بسیار خوب بوده نشان دهنده نگاه تخصصی مدیران بیمه آسیا به مقوله درمان است.

دکترسلیمانی با اظهار خوشحالی از تسویه مالی بیمه آسیا با بیمارستان ها در مدت زمان کمتر از دو هفته، بیان داشت: تسویه به موقع شرکت بیمه آسیا با بیمارستان ها و پرداخت های هزینه های آنها، خدمت به بیمه گذارانی است که از خدمات درمانی استفاده می کنند و موجب رضایتمندی آنان از بیمه آسیا و صنعت بیمه کشور می شود.

رئیس کل بیمه مرکزی فعالیت صحیح و درست شرکت های بیمه در دو حوزه شخص ثالث و درمان را موجب مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به صنعت بیمه کشور در سطح جامعه دانست و گفت : بیمه آسیا جزو شرکت های بیمه خوب، باارزش، چابک، چالاک و پربازده در ارائه خدمات بیمه ای به مردم است و به عنوان یک شرکت و برند معتبر شناخته می شود.

دکتر سلیمانی عدم آشنایی مردم با قوانین و مقررات بیمه ای را یکی از مشکلات صنعت بیمه کشور برشمرد و گفت: بیمه مرکزی و شرکت های بیمه می بایست با تمهیداتی در جهت فرهنگ سازی بیمه در جامعه حرکت کنند که اثرات بسیار خوبی در صنعت کشور خواهد داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی، پرهیز از نرخ شکنی به ویژه در بیمه های درمان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ارائه نرخ فنی در عین رقابت باید منطقی باشد و شرکت های بیمه با ارائه نرخ های فنی منطقی، در زمان پرداخت خسارت، دچار مشکل نشوند. بیمه مرکزی درخصوص نرخ فنی غیرمنطقی به طور حتم ورود می کند.

دکتر سلیمانی با اشاره به کارکنان خوب و مسلط به کار در شرکت بیمه آسیا، گفت: شرکت های بیمه در نهایت باید به سمت الکترونیکی کردن فعالیت های خود حرکت کنند. می بایست صنعت بیمه کشور در کنار سایر سازمان های حوزه درمان در ارائه خدمات آنلاین درمان آمادگی کامل داشته باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی با تصریح این موضوع که بیمه آسیا می تواند به عنوان شرکت پیشرو در الکترونیکی کردن بخش درمان عمل کند، بیان داشت: با الکترونیکی کردن فعالیت به ویژه در بخش درمان می توانیم نظارت و کنترل بیشتری داشته باشیم و جلوی پرداخت خسارت های غیرواقعی را بگیریم.

دکتر سلیمانی در ادامه افزود: الکترونیکی کردن، فعالیت ها را توسعه می دهد، هزینه ها را کم می کند و از نیروهای آزاد می توانیم در بخش های دیگر استفاده کنیم. هم چنین در بخش درمان می توانیم همکاری خوبی با استارتاپ های بیمه ای داشته باشیم.

رئیس کل بیمه مرکزی با تشکر از مدیرعامل و هیات مدیره بیمه آسیا و ارزیابی مثبت از گزارش عملکرد دو ساله بیمه آسیا، گفت: گزارش دو ساله بیمه آسیا نشان دهنده انجام کارهای خوب و ادامه پیشرفت بوده است و امیدواریم این روند در سال های آتی تداوم داشته باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false