×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال از ساری ؛ سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی استان مازندران روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این که مسیرهای تردد راهپیمایی ۲۲ در استان نسبت به سال گذشته دو برابر شد ، از آحاد مردم خواست تا در مسیرهای ۶۰ گانه راهپیمایی با ماموران پلیس همکاری و مشارکت جدی در انضباط ترافیکی داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی استان مازندران گفت: بر خلاف سال گذشته علاوه بر انسداد دو طرفه خیابان های مسیر راهپیمایی تمامی کوچه های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی شهرهای مختلف استان نیز مسدود شده است.

وی افزود: همچنین مردم باید در فاصله معینی از مسیر های راهپیمایی خودروها را پارک کنند چرا که از بامداد روز ۲۲ بهمن تا ساعت ۱۲ظهر پارک خودرو ها در مسیر های اصلی راهپیمایی ممنوع بوده و خودروهای پارک شده به پارکینک حمل می شود.

رئیس پلیس راهور مازندران ، با بیان این نکته که وسایل نقلیه عمومی بویژه اتوبوس و تاکسی برای جا به جایی مردم به اندازه کافی تامین شده است ، گفت : همچنین تمهیدات لازم برای تردد وسایل نقلیه امداد و نجات نیز در مسیرهای راهپیمایی اندیشیده شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران پیش از این مسیرهای ۶۰ گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق شهری و روستایی استان را اعلام و اطلاع رسانی کرده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان ساعت آغاز می شود و تا میدان امام خمینی(ره) ادامه می یابد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false