×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ دکتر مفید غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در گفتگو با خبرنگاران درباره مسائل اعتباری ومالی نیروگاه نوشهر اظهار داشت: سازمان برنامه تعهدی برای پروژه پسماند ندارد با آنکه شهرداری درباره نیروگاه نوشهر قرارداد بسته اما تمامی اعتبارات را سازمان برنامه و بودجه داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار اینکه از نظر سازمان برنامه و بودجه پروژه باید تکمیل شده باشد و ردیفش بسته شده باشد، افزود: در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه تعهدی برای نیروگاه داده نشده است.

وی با اظهار اینکه از نظر ما پروژه نیروگاه زباله سوز پایان یافته است و قراردادش را شهرداری منعقد و استاندار وقت امضا کرده است، ادامه داد: شهرداری طبق قرارداد مکلف است کار را انجام دهد و باید شهردار پاسخگو باشد درحالی اکنون مسئولیت‌ها را روی دوش دیگران می‌اندازد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: سازمان برنامه و بودجه تا پایان سال ۹۸ هرآنچه که از نظر مالی تعهد کرده بود را برای مسائل زیست محیطی و نیروگاه نوشهر عمل کرده است.

غلامی راد درباره رقم تخصیص داده شده به نیروگاه زباله سوز نوشهر گفت: فقط در سال قبل ۴۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

نیروگاه زباله سوز نوشهر قرار است تا پایان ماه جاری توسط رئیس جمهور افتتاح شود و تلاش شبانه روزی برای تکمیل آن در دست اقدام است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false