×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، عزیزالله شهیدی فر در همایش توسعه کشت و زراعت کلزا در ساری با بیان اینکه با توسعه عملکرد کشت به اقتصاد کشاورز باید کمک کنیم به قیمت گذاری مرکبات در تتظیم بازار کشور اشاره کرد و اظهار داشت: قیمت بسیار عالی و مناسبی برای تنظیم بازار شب عید درنظر گرفته شد.

وی گفت: ۴۰ هزار تن مرکبات از نوع تامسون برای تنظیم بازار شب عید ذخیره سازی می شود که می تواند در حمایت از باغداران تاثیر بسزایی داشته باشد.

مجید بهادری معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز درباره آخرین وضعیت کشت پاییزه استان به نقش کشاورزی در اقتصاد اشاره کرد و گفت: کشاورزی به عنوان یک شغل محسوب می شود و باید از آن حمایت کرد.

وی با تاکید بر تقویت کشاورزی، پایداری و مکانیزه کردن آن می تواند به اقتصاد جامعه کمک کند افزود: ماسابقه کشت ۳۵ هزار هکتار کلزا را در استان داریم و در حال بیش از ۱۴ رقم کلزا در استان مازندران تولید می شود.

وی ادامه داد: عوامل مختلفی سبب شد تا میزان سطح کشت کلزا در استان به سه هزار و ۵۰۰ هکتار کاهش یابد و این میزان در سال قبل به ۲۵ هزار هکتار رسید و افق توسعه کشت کلزا در سطح ۴۰ هزار هکتار خواهد بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false