×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مسعود رحیمی رئیس رزمی چی وان (k.p.f) جمهوری اسلامی ایران درگفتگو با خبرنگاران با اشاره به ادامه فکر و ایده حضرت امام در مورد مبارزه با صهیونیسم گفت: راهپیمایی روز قدس موجب تقویت وحدت جهان اسلام می‌شود.
رئیس رزمی چی وان (k.p.f) ایران با تاکید بر تلاش دشمن برای برآشفتگی جهان اسلام اضافه کرد: امروز صهیونیسم جهانی با کمک استکبار بر ضد اسلام وارد عمل شده و مبارزه می‌کند.
وی با اشاره به ادامه فکر و ایده حضرت امام در مبارزه همیشگی با صهیونیسم تصریح کرد: این فکر و ایده بعد از رحلت امام توسط جانشین خلف صالح ایشان پیگیری شده و پیام آن به گوش مسلمانان جهان رسیده است.
رحیمی شکست رژیم اشغالگر قدس را از مردم مظلوم و مقاوم غزه و حزب‌الله لبنان بیانگر صدور پیام روز قدس اعلام کرد و ادامه داد: این موفقیت‌ها بیانگر شناسایی دشمن اصلی توسط مسلمانان جهان محسوب می‌شود.
وی به ایده و توطئه دشمن برای ایجاد مشکل و معضل در بین کشورها اسلامی اشاره و تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی این روز همبستگی خود را با مسلمانان جهان اعلام می‌کنند.
رئیس رزمی چی وان(k.p.f) ایران با اشاره به اشاعه تفکر موجود در انتخاب روزی به نام قدس ادامه داد: مردم به هدف از این انتخاب عمیق شده‌اند که از دلایل ماندگاری آن است.
وی با بیان اینکه قدس در حال حاضر تبدیل به مسئله اصلی جهان اسلام شده است، بیان داشت: همین موضوع موجب با اهمیت جلوه داده شدن این روز شده است.
رحیمی با تاکید مجدد بر لزوم پاسداشت عمیق روز قدس ادامه داد: راهپیمایی روز قدس موجب تقویت وحدت جهان اسلام می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false