×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مراسم گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و نیز روز کارمند و تقدیر از کارمندان برتر دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری درسالن کنفرانس حوزه ریاست دانشکده برگزار شد.

دکتر امیر حیاتی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند اظهار داشت: وظیفه خود می دانم که هفته مبارک دولت و روز ارزشمند کارمند را که در واقع به مناسبت شهادت دو تن از ارزشمندترین افراد این مملکت شهید رجایی و شهید باهنر نامگذاری شده خدمت همه شما تبریک عرض نمایم و از زحمات یکساله همه همکاران سپاسگزاری نمایم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران گفت : برگزاری چنین جلساتی با حضور همه همکاران بسیار ارزشمند و بیانگر این است که همه ما خانواده‌ای با موضوعات و اهداف سازمانی مشترک می باشیم که در جهت تحقق آن اهداف ، همه باید مسئولانه و با حساسیت جهت نیل به موفقیت کار کنیم.

وی نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام راهبردی و کلان برشمرد و بیان داشت: اخذ تصمیمات کلان مرارت ها و مشقت هایی نیز به دنبال دارد اما افراد نباید بی انگیزه و بی خیال باشند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران تصریح کرد ؛ با رصد مشکلات موجود در لایه های جمعیتی کشور به این نتیجه می‌رسیم که دستیابی به جامعه ای با سیستم پویا و هدفمند ، باید با واکنش مثبت و ارزیابی مثبت همگان همراه باشد و ما حق نداریم بی تفاوت باشیم و کم کاری نماییم.

وی گفت : ما باید در ایجاد اتفاق های خوب و مبارک نقش داشته باشیم و در آن مؤثر باشیم بنابراین بزرگ شدن و بزرگ دیده شدن یک فرآیند و یک شیوه است و کسی نمی تواند ما را به بزرگی برساند و باید با مدیریت صحیح ، شاخص ها و پیامدهای آن ها را ببینیم و در آن حوزه سرمایه‌گذاری کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران نیروی انسانی کارآمد را به عنوان مؤثر ترین عنصر در ارتقای یک دستگاه دانست و گفت: افتخارمان این است که در مجموعه ای خدمت می کنیم که نیروهایش تحصیلکرده ، فرهنگی و روزآمد هستند و حقیقت این است که ما داریم یک فرآیندی را تجربه می‌کنیم که توسعه این فرآیند با زحمات بیشتر ارزشمند خواهد شد و دل زدگی و دلتنگی را از بین برده و علاقه و میل به کار را زیاد خواهد نمود.

حیاتی با اشاره به روی دادن اتفاقات خوب و مبارک در دانشکده در سال گذشته افزود: در حوزه کارمندی جشن بازنشستگی برگزار کردیم و نشان دادیم که زبان سپاسگزاری وجود دارد و ما می خواستیم این فرهنگ را نهادینه کنیم و کارکنان بازنشسته دیده شوند و همچنین مسابقات فرهنگی ورزشی کارکنان استان ، مسابقات ورزشی در حوزه دانشجویی را برگزار کردیم و رشد کمی و کیفی در بخش فرهنگی را شاهد بوده ایم و همه این امور در جهت افزایش همدلی و افزایش دوستی ها بوده است.

وی خرید تجهیزات کارگاهی ، تجهیز سالن جلسات حوزه ریاست ، نمازخانه ، نگهبانی ، کارگاه ها ، و نیز خرید و نصب چندین دستگاه ویدئو پروژکتور در کلاس ها نشان می دهد که ما باید ساختارسازی را ادامه بدهیم تا همکاران ما در آن احساس بالندگی داشته باشند و در جهت ارتقا و بالندگی سیستم کمک نمایند و شأن و کرامت انسانی کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای حفظ گردد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران یاد آور شد ؛ دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری در بین کلیه مراکز کشور به عنوان یکی از واحدهای بین الملل دانشگاه فنی و حرفه ای انتخاب گردید و امکان بهره مندی از دانشجویان خارجی را خواهیم داشت و این افتخار و اتفاق مبارکی برای شهر و استان ما خواهد بود.

حیاتی با بیان این مطلب که اعتبارات ما در آینده استانی خواهد شد و در این فرایند ، مدیریت مالی راحت تر و در اختیار ما خواهد بود گفت: مجوز ۶۰۰ متر اول مربوط به توسعه انستیتو ساختمان گرفته شده و ۵۷۰ میلیون تومان اوراق اخذ شده است و در نهایت ۶۰۰ متر به فضای آموزشی دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری اضافه می شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران گفت : مجوز ساخت و راه اندازی دو زمین ورزشی چمن مصنوعی به ما داده شده که یکی در خوابگاه و دیگری در محوطه دانشکده احداث خواهد شد و من معتقدم با وجود این شرایط غیر معمولی و با همه محدودیت های مالی که وجود دارد ، اوضاع بهتر خواهد شد و امسال را محکم تر نسبت به سال های گذشته طی خواهیم نمود.

در پایان از همکاران شایسته دانشکده تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false