×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ،هاشم هاشم‌پور رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر در حاشیه نادرترین عمل جراحی آنژیوپلاستی که توسط یکی از فوق تخصص مغز و اعصاب ایران برای جراحان برجسته مغز و اعصاب جهان به نمایش گذاشته بود گفت : نمایش جراحی آنژیوگرافی مغز بیمارستان ولیعصر، در کنگره لینک فرانسه یکی از افتخارات بزرگ کشور ایران است و باید این کار را به فال نیک بگیریم.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر در خصوص کنگره لینک فرانسه که برگزار شد برگزار اظهار کرد: به‌طورمعمول سالانه چندکشور که فاکتورهای لازم را دارا باشند در این کنگره پخش زنده دارند که بیمارستان ولیعصر(عج) ، امسال در افتتاح کنگره جهانی لینک، یکی از نادرترین عمل‌های آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی مغز را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان ولیعصر خاطرنشان کرد: در مغز، عروق فراوانی در مسیرهای مختلفی وجود دارند که دستگاه فوق توانایی نمایش سه‌بعدی آن‌ها را فراهم و به‌طور اتوماتیک مسیر عبور عروق را تا رسیدن به نتیجه طی می‌کند.

رئیس بیمارستان منطقه ای ولیعصر قائمشهربا اشاره به‌رایگان بودن عمل آنژیوپلاستی و آنژیوگرافی عروق برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در این بیمارستان، گفت: تاکنون ۲۸۸ نفر از سراسر کشور در بیمارستان ولیعصر (عج) تحت عمل جراحی قرارگرفته‌ اند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false