×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ،مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در بانک ملی ایران استان مازندران با حضور خانعلی رشیدی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران ، مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و ریاحی مشاور امور ایثارگران استانداری مازندران در سالن کنفرانس اداره امور شعب بانک ملی استان برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با حضور فرزندان شهدای معزز شاهد شاغل در بانک ملی برگزار شد ، خانعلی رشیدی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران در ابتدا ضمن تبریک حلول ماه رجب المرجب و همچنین ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی اشاره داشتند:” فرزندان شهدا یادگاران بزرگ مردانی هستند که امروزه تمام داشته های ما از برکت ایثار ، جانفشانی و ازخودگذشتگی این شیر مردان بوده و امنیت امروز ما مدیون مجاهدت این ایثارگران است”.

وی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران ولی نعمتان ما هستند ، دیدار و دلجویی از آنان را یکی از وظایف مسوولین دانسته و خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران را یک افتخار الهی قلمداد نمودند.

 

 

 

 

 

وی با ذکر این نکته که ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب بود

ه است ، افزود: مسئولین و مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشند و امید است بتوانیم رفتار و سیره شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

آقای رشیدی با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم ، افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران به شمار می‌رود.

وی با توجه به اشتغال بیش از ۵۰ نفر از فرزندان معزز شهدا در بانک ملی استان مازندران ، از آنان به عنوان نماد شهدا در بانک ملی تعبیر کردند و گفتند : امروزه ادامه راه شهدا خدمت به مردم است که فرزندان آنها همانند پدران شهید خود در راستای تحقق آرمانها و در عرصه سازندگی و خدمت صادقانه تلاش می کنند.

 

ریس اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به دولتی بودن بانک ملی ، ارائه خدمات به مردم و رفع نیازهای آنان را جزو الویت های اساسی و اولیه بانک ملی برشمردند.

آقای رشیدی ارتقاء جایگاه شغلی فرزندان معزز شاهد و ایثارگر را هم جزو برنامه های سرمایه انسانی بانک اعلام و با ابراز امیدواری از رشد سازمانی ایثارگران شاغل در بانک ملی اذعان داشتند:” فرزندان شاهد باید همت و تلاش جهادگونه به نیروهای فاخر و پرتلاش تبدیل گردند و استعدادها و توانمندی های  آنها برای بهبود روند فعالیت ها شناسایی شوند.”

در ادامه مظلومی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان مازندران نیز در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و نام شهدا و ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بانک ملی استان مازندران با اشاره به وجود دو مساله مهم در ارگانها و سازمانها ، یعنی تبدیل وضعیت استخدامی و به کارگیری فرزندان معزز شاهد و ایثارگران در امور مدیریتی ، از بانک ملی ایران به ویژه جناب آقای رشیدی در پیش قدم بودن در این زمینه تقدیر و تشکر نموده و از نگاه ابزاری داشتن به این عزیزان در جامعه انتقاد کرد.

 

وی با اشاره به وجود ۵۴۳ نفر نخبه ایثارگر در استان مازندران و وجود ظرفیت علمی و توانایی بالا در این قشر ، از دستگاه های اجرایی خواستند از توانایی ها و ایده های جامعه نخبگان ایثارگر برای پیشبرد برنامه های دولت در عرصه های مختلف بهره بگیرند.

در این نشست ریاحی مشاور استاندار مازندران در امور ایثارگران هم در سخنان کوتاهی از مدیریت بانک ملی استان مازندران از در برپایی این نشست تقدیر و تشکر نمودند.

در ابتدای این نشست نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت نمایندگی امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی در استان مازندران توسط آقای عباسپور به سمع و نظر حاضرین در این نشست رسید.

در ادامه فرزندان شاهد شاغل در بانک ملی استان در یک جو صمیمانه با حضور رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان به بیان دغدغه ها ، مشکلات و موارد مورد نظر خود پرداخته و دستورات لازم به طور مقتضی توسط آقای رشیدی در جهت حل موارد مطروحه صادر شد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و یک شاخه گل توسط ریاست اداره امور شعب استان مازندران از فرزندان شهدا تقدیر به عمل آمد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false