×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی برای رونق تولید و حمایت از بنگاه های اقتصادی اظهار داشت: از نظر اقتصادی شرایط خوبی را نداریم و با این وجود باید برای حمایت از بخش خصوصی و تولید تلاش داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه با خودتحریمی مواجه هستیم و تحریم های خارجی چندان اثربخش نیست به نقش موثر اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن و اصناف در جامعه اشاره کرد و افزود: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی است و باید مسائل بخش خصوصی و تولید را مطالبه کنیم.

وی با عنوان اینکه خصولتی ها از مشکلات به شمار می روند گفت: واگذاری برخی شرکت های دولتی و برخوردار و ورشکستی آنان پس از واگذاری نشان می دهد که این مسیر واگذاری ها اشتباه بوده است.

مهاجر به فلسفه شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد و افزود: قانون گذار به درستی شورای گفتگو را طراحی کرده است ولی در اجرای مصوبات آن به درستی عمل نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران ادامه داد: اینکه مصوبه ای داشته باشیم و اجرا و عمل نشود مطابق قانون نیست و وظیفه اتاق بازرگانی در شورای گفتگو و بهبود فضای کسب و کار به عنوان مشاور دو قوا است.

وی درباره صادرات با اظهار اینکه در این بخش نباید به دنبال متهم باشیم بلکه باید موانع فراروی را رفع کنیم افزود: سرمایه گذار در صادرات در پی سود خواهد بود و این مسئله امری عقلایی است.

مهاجر با بیان اینکه ۸۰ درصد حوزه اقتصادی در اختیار دولت است تصریح کرد: دولت باید از تصدی گری دست بردارد و به بخش خصوصی میدان دهد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false