×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در اولین گردهمایی مدیران مدارس استان گفت: اینگونه گردهمایی فرصتی فراهم می کند که به بررسی مسائل و چالش‌های دانش آموزان با نیازهای ویژه را با همدیگر مرور کنیم.

وی ضمن تأکید بر توجه به آموزش‌وپرورش استثنایی به‌عنوان نماد عدالت تربیتی و بر ضرورت توجه به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تأکید کرد.

 

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی مازندران گفت: کار ما در گام اول زمینه‌سازی برای استعداد یابی و در ادامه این مسیر باید در جهت رشد و تعالی حرکت کنیم و این دانش آموزان هیچ تفاوتی با افراد عادی ندارند.

جمالی عنوان کرد؛ ما در نظام آموزش‌وپرورش تکلیف و وظیفه داریم تا زمینه را برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان استثنایی همانند دانش‌آموزان عادی فراهم و موانع رشد و کمال این دانش‌آموزان را برطرف کنیم.

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی مازندران بر ضرورت پیوستگی و یکپارچگی همکاران تأکید و بر ضرورت تعامل و ارتباط و هماهنگی و هم‌افزایی با مدیران آموزش‌وپرورش عادی در شهرستان ها جهت رفع مشکلات و موانع پیش رو یادآوری کرد.

در ادامه دکتر شفیع زاد رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابلسر با بیان این مطلب که در جمع مدیران استثنایی بودن فرصتی برای تجربه‌ اجتماعی شدن هست گفت: من در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه چیزی جز عزم و اراده و تصمیم به موفقیت ندیدم و از این منظر خیلی خوشحالم.

 

شفیع زاد افزود: چیزی که من در وجود شما مدیران دیدم عشق ، ایمان و اراده است و ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیت تکلیف داریم ظرفیت‌ها و توانمندی دانش آموزان با نیازهای ویژه را از قوه به فعل برسانیم.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش بابلسر تاکید کرد: دانش آموزان با نیازهای ویژه نشان دادند که چیزی کمتر از بقیه دانش‌آموزان ندارند و شما مدیران ، مربیان به دنبال ارزش‌های اخلاقی و انسانی هستید و این بسیار ارزشمند است.

در پایان این گردهمایی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران به مشکلات و نقطه نظرات مدیران مدارس گوش دادند و راه حل و ایفاد نظر کردند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false